سباستین فتل: تاخیر فیا در اعلام جریمه اصلا حرفه‌ای نبود


فرمول یک ایران – سباستین فتل معتقد است که داوران فیا زمان زیادی را برای بررسی و اعلام جریمه او صرف کردند چراکه جریمه توقف در پیت لین او مربوط به قبل از استارت در رقابت ایتالیا 2021 بود. تیم فرمول یک استون مارتین در بازه پنج دقیقه اعلامی برای نصب چرخ های ماشین، آنها را روی ماشین سباستین فتل نصب نکرد و این خلاف قوانین است. تیم در آن دوره روی ترمز...

فرمول یک ایرانسباستین فتل معتقد است که داوران فیا زمان زیادی را برای بررسی و اعلام جریمه او صرف کردند چراکه جریمه توقف در پیت لین او مربوط به قبل از استارت در رقابت ایتالیا 2021 بود.

تیم فرمول یک استون مارتین در بازه پنج دقیقه اعلامی برای نصب چرخ های ماشین، آنها را روی ماشین سباستین فتل نصب نکرد و این خلاف قوانین است. تیم در آن دوره روی ترمز های ماشین کار میکرد که هر دو ماشین استون مارتین را تحت تاثیر قرار داده بود.

با وجود اینکه ماشین استرول به موقع آماده شد، ماشین سباستین فتل به پیت رفت تا مکانیک ها روی ماشین کار کنند. فتل در این رابطه گفت:

مشخصا افراد در پیست تمام تلاششان را کردند و فکر میکنم کارشان را خیلی خوب انجام دادند. آنها کاملا گوش به زنگ بودند. اما شاید این رقابت بهتری میبود اگر فیا بیشتر از این گوش به زنگ باشد!

سباستین فتل در دور 22 رقابت با جریمه توقف در پیت لین مواجه شد و طبق قوانین باید نهایتا تا سه دور پس از اعلام جریمه، آن را اجرا کند:

ما قانونی را شکستیم و برایش جریمه شدیم. آنها به خودشان زحمت اعلام جریمه را تا اواسط رقابت ندادند و زمانی که جریمه اعلام شد زمان به مراتب بیشتری را از ما گرفت.

به همین دلیل عملکرد آنها خیلی حرفه ای نبود اما به هر صورت خیلی برای ما اثرگذار نبود.

ما مشکلات متعددی داشتیم و امیدوار بودیم روز بی دردسری داشته باشیم اما نشد.

اما مایکل مسی معتقد است که اعلام جریمه با تاخیر همراه نبوده است و از عملکرد داوران دفاع کرد:

من در مورد تاخیر در اعلام جریمه مطمئن نیستم.

مشخصا این جریمه را یک نماینده فنی اعلام کرده است. من باید گزارش ثبت شده را بررسی کنم. در آن دوره داوران نگاهی به قوانین داشتند، مدارک را تایید کردند و مشخص کردند که علت جریمه چیست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا