40 هزار بسته معیشتی سال گذشته در همدان توزیع شد


40 هزار بسته معیشتی سال گذشته در همدان توزیع شد

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: 40 هزار بسته معیشتی در سال گذشته و یک هزار و 460 بسته نیز در یک ماهه امسال تهیه و بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

سرهنگ علی بقایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توزیع بسته های معیشتی در برنامه سال‌جاری سپاه قرار دارد و همچنین در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد با سعادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر، طرح توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در شهرستان همدان اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: با توجه به محدودیت های ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا و فراهم نبودن امکان افطاری دادن از شهروندان درخواست می شود با نیت خیرخواهانه کمک‌های خالصانه خود را در اختیار گروههای جهادی و مجموعه پایگاههای بسیج قرار دهند تا به نیت خیران این کمک‌ها را به دست افراد نیازمند برسانیم.

سرهنگ بقایی یادآوری کرد: سپاه ناحیه همدان همزمان با سراسر کشور مرحله اول طرح شهید سلیمانی را از آذر ماه سال گذشته با همکاری شبکه بهداشت آغاز کرد و بسیجیان در قالب تیم های نظارتی، حمایتی و مراقبتی سازماندهی شدند.

وی اضافه کرد: تیم های مراقبتی در پایگاه‌های بهداشت، خانه های سلامت و مراکز درمانی مستقر شده در عین حال تیم های نظارتی با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی نظارت بر مراکز و اجتماعات را انجام دادند و تیم های حمایتی نیز در قالب گروه های جهادی و بسته های کمک مومنانه فعالیت داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد: با توجه به اوج گیری ویروس کرونا در سطح شهرستان و استان همدان این تیم ها مجدد کار خود را آغاز کرده و با قوت در حال اجرای ماموریت های محوله هستند.

سرهنگ بقایی از مردم خواست همکاری‌های لازم با این تیم ها را داشته باشند همچنین با پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی ها زمینه شکستن و قطع زنجیره کرونا را فراهم کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !