انفجار و آتش‌سوزی یک آپارتمان مسکونی در بلوار طبرسی مشهد/ 7 نفر نجات یافتند


انفجار و آتش‌سوزی یک آپارتمان مسکونی در بلوار طبرسی مشهد/ 7 نفر نجات یافتند

مدیر منطقه سوم عملیات آتش‌نشانی مشهد از وقوع انفجار توام با آتش‌سوزی یک آپارتمان مسکونی در بولوار طبرسی این شهر و نجات 7 فرد گرفتار از میان آتش و آوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم حسن عظیمیان با اعلام این خبر گفت: ظهر امروز دوم اردیبهشت ماه۱۴۰۰، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵و اعلام وقوع انفجار توام با آتش‌سوزی طبقه اول یک آپارتمان مسکونی۴طبقه و گرفتار شدن ساکنان در میان آتش و آوار، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه شماره ۸ را به محل حادثه در بولوار طبرسی شماره ۵ اعزام کرد .

وی افزود: نیروهای امدادی به محض حضور در محل مشاهده کردند شدت انفجار و آتش‌سوزی ناشی از آن، باعث تخریب بخشی از یک منزل مسکونی ۸۰ متری و گرفتار شدن ساکنان در طبقات شده بود که بلافاصله امدادگران و آتش‌نشانان با تقسیم شدن به چند گروه ضمن نجات و انتقال محبوس شدگان به مکان امن، این آتش سوزی را مهار کردند.

مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان ۷ فرد حادثه دیده را که در میان آنها ۳ کودک نیز بودند، برای سیر مراحل پزشکی تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

گفتنی است؛علت اولیه این حادثه نشت گاز شهری ارزیابی شده و آتشنشانان پس از ایمن‌سازی کامل منزل آسیب دیده و محیط پیرامونی محل انفجار به ماموریت خود پایان داده‌اند. همچنین میزان خسارت مالی و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر بحران کروناویروس بر مشاغل معلولان