ترفندهای یحیی گل محمدی برای جلوگیری از لو رفتن ترکیب اصلی


ترفندهای یحیی گل محمدی برای جلوگیری از لو رفتن ترکیب اصلی

به نظر می رسد حضور پرسپولیس در گوا باعث شده دسترسی به ترکیب اصلی و برخی خبرهای درون تیمی به میزان زیادی کاهش...

تلاش یحیی گل محمدی برای لو نرفتن ترکیب اصلی همچون هفته ها و ماه های اخیر باعث شده این روزها کمتر شاهد لو رفتن ترکیب اصلی در برخی رسانه ها و فضای مجازی باشیم.

به گزارش طرفداری، لو رفتن ترکیب اصلی پرسپولیس از چند روز پیش از مسابقه و انتشار آن در فضای مجازی یکی از دغدغه های اصلی هواداران پرسپولیس بود. دغدغه ای که در نهایت با رساندن آن به گوش جعفر سمیعی و یحیی گل محمدی بالاخره تلاش هایی برای حل این مشکل صورت گرفت.

همین موضوع باعث شده با تاکید سمیعی، یحیی گل محممدی در چند بازی اخیر به گونه ای در تمرینات عمل کند تا محدوده نفراتی که از ترکیب و سیستم پرسپولیس مطلع هستند کاهش پیدا کند و با آگاهی از این موضوع پیگیر باشد که چه نفراتی این خبرها را به بیرون از تیم منتقل می کنند.

نتیجه این موضوع این شده که برای مثال در بازی رفت مقابل گوا همگان از غیبت سیدجلال حسینی خبر می دادند اما سیدجلال به میدان رفت و برای تیم هم گلزنی کرد. در ادامه این اقدام گل محمدی حتی در تمرین اصلی تیم که دیروز برگزار شد نیز چند بار کاورها را بین بازیکنان دست به دست کرد تا مشخص نشود چه کسانی قرار است در ترکیب اصلی به میدان بروند.

به هر ترتیب امروز هم شنیده شد سیدجلال حسینی ممکن است در بازی امشب روی نیمکت نشسته و کمال کامیابی نیا در خط دفاعی به عنوان مکمل کنعانی زادگان بازی کند اما با توجه به تاکید ویژه سمیعی و حساسیت های یحیی گل محمدی هنوز نمی توان ترکیب اصلی را بدون هیچ خطایی حدس زد.

حالا باید منتظر بود و دید آیا در بازگشت پرسپولیس به تهران باز هم شاهد این حساسیت ها خواهیم بود یا اوضاع به روال سابق بازگشته و از چند روز قبل می توان شاهد انتشار ترکیب اصلی پرسپولیس بدون هیچ خطا و اشتباهی در فضای مجازی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022