ایده های کاربردی و نوآورانه در ایلام حمایت می شوند


ایده های کاربردی و نوآورانه در ایلام حمایت می شوند

ایلام - ایرنا -  مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام از حمایت و پذیرش ایده های کاربردی و نوآورانه در این مرکز خبر داد و گفت: ارائه خدمات به جوانان ایلامی خلاق و ایده پرداز تا مرحله تجاری سازی ایده رایگان است.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد ایلام، یاسر بشارتی روز سه شنبه اظهار داشت: این مرکز در راستای توسعه تجاری سازی، فناوری، شناسایی افراد نخبه و کارآفرین، حمایت و مشارکت در طرح های فناورانه دانشجویان دانش آموختگان و سایر علاقه مندان به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی و فناوری با اجرای برنامه ملی توسعه کسب و کارهای فناورانه جوانان از اواخر شهریور ماه ۹۸ با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و جهاد دانشگاهی ایلام آغاز به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰ رویداد در سه فاز ترویجی نوآوری و شتابدهی در این مرکز برگزار شده است، گفت: فناوری اطلاعات، الکترونیک، گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی از حوزه های تخصصی فعالیت مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان ایلام است.

بشارتی ادامه داد: تامین دفتر کار برای تیم‌های علاقه‌مند کسب و کارهای نوپا در یک بازه زمانی مشخص، شناسایی و به کارگیری مربیان مناسب در مرکز جهت هدایت و ارائه مشاوره به کسب و کارهای نوپا، مشارکت در طرح‌های شاخص و بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات، تامین سرمایه یا شناسایی سرمایه گذار مناسب برای کارهای موفق از خدمات این مرکز است.

به گفته وی، برگزاری پیش رویداد و رویدادهای نوین کارآفرینانه جهت شناسایی و توانمندسازی افراد علاقه‌مند و مستعد در زمینه فناوری معرفی کسب و کارهای برتر به مراکز رشد یا صنعت، ایجاد شبکه‌های برای ارتباط مخترعین و مبتکرین و کمک به تیم سازی از دیگر خدماتی است که در این مرکز ارائه می شود.

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام تصریح کرد: ارائه خدمات فوق به جوانان خلاق و ایده پرداز تا مرحله تجاری سازی ایده به صورت رایگان است.

بشارتی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و پذیرش ایده به پایگاه اینترنتی مرکز منش ایران به نشانی www.maneshilam.it یابه صورت حضوری به دفتر این مرکز واقع در میدان میلاد ابتدای بلوار دانشجو خانه جوان طبقه زیر مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۸۴۳۲۲۴۳۵۶۳ و ۰۸۴۳۲۲۴۴۳۵۵ تماس حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!