جزئیات نام نویسی در آزمون ورودی دبیرستان معارف یاسوج اعلام شد


جزئیات نام نویسی در آزمون ورودی دبیرستان معارف یاسوج اعلام شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جزئیات نام نویسی در آزمون ورودی دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری شهر یاسوج مرکز این استان برای سال تحصیلی 1401 - 1400 را اعلام کرد. 

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دبیرستان با برخی شرایط و پس از برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ دانش آموز می پذیرد.

وی افزود: دانش آموزان پسر پایه نهم مقطع متوسطه اول کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی تحصیل در این دبیرستان هستند می توانند تا ۲۵ خردادماه امسال با مراجعه به سایت ملی به نشانی اینترنتی http://۸۵۱۴۰۴۰۰.sanamonline.ir/Pages/PreReg/Registration.aspx?PreRegId=۲ نام نویسی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از شرایط نام نویسی در این آزمون شامل کمتر از ۱۷ نبودن معدل نوبت اول پایه نهم مقطع متوسطه اول، تولد در روز اول مهرماه ۱۳۸۴ به بعد و مشغول به تحصیل بودن در پایه نهم در سال جاری است.

زارع پور عنوان کرد: مبلغ ۶۰۰ هزار ریال از طریق درگاه اینترنتی به عنوان هزینه نام نویسی از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی تحصیل در این دبیرستان هستند دریافت خواهد شد.

وی ابراز داشت: منابع آزمون ورودی این دبیرستان از دروس پایه نهم مقطع متوسطه اول و شامل پیام های آسمانی، ادبیات فارسی، عربی، زبان انگلیسی و ریاضی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید عکس جدید سه در چهار با زمینه سفید هنگام نام نویسی در سایت بارگذاری شود و در غیر این صورت از شرکت داوطلبان در جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

زارع پور اظهار داشت: زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهید مطهری یاسوج روز شنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۰ و مکان آن نیز یاسوج، بلوار آیت الله کاشانی (سالم آباد)، فرعی چهار است.

وی افزود: زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از سایت ملی ۲۵ خردادماه تا چهار تیرماه ۱۴۰۰ است.

زارع پور بیان کرد: دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی شرکت در این آزمون هستند می توانتد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۷۴۳۳۲۲۵۴۱۷ تماس بگیرند.

تعداد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم ۱۶۶ هزار و ۸۹۵ نفر است که ۵۲ درصد آنها پسر، ۴۸ درصد دختر، ۶۶ درصد ساکن شهرها و ۳۴ درصد نیز ساکن روستاها هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت سرپرست تیم ملی شد