احتمال ساخت فورد F150 لایتنینگ جدید، یک پیکاپ خیابانی اسپرت


احتمال ساخت فورد F150 لایتنینگ جدید، یک پیکاپ خیابانی اسپرت

همین چند ماه پیش بود که مهندس ارشد فورد F150 در مصاحبه‌ای اظهار داشت که این شرکت اساساً برنامه‌ای برای احیای F150 لایتنینگ ندارد. در آن زمان، او گفت F150 رپتور مهم‌ترین اولویت فورد است اما حالا که این پیکاپ آفرودی قدرتمند معرفی شده، احتمالاً زمان آن رسیده که فورد در مورد استراتژی خود تجدیدنظر … The post احتمال ساخت فورد F150 لایتنینگ جدید، یک...

همین چند ماه پیش بود که مهندس ارشد فورد F150 در مصاحبه‌ای اظهار داشت که این شرکت اساساً برنامه‌ای برای احیای F150 لایتنینگ ندارد. در آن زمان، او گفت F150 رپتور مهم‌ترین اولویت فورد است اما حالا که این پیکاپ آفرودی قدرتمند معرفی شده، احتمالاً زمان آن رسیده که فورد در مورد استراتژی خود تجدیدنظر کند و با توجه به یک گزارش جدید، این اتفاق می‌تواند واقعاً رخ دهد.

احتمال ساخت فورد F150 لایتنینگ جدید، یک پیکاپ خیابانی اسپرت

فورد آتوریتی ادعا می‌کند که این شرکت آمریکایی در حال بررسی یک پیکاپ پرفورمنس خیابانی جدید به‌عنوان جانشینی مدرن برای F150 لایتنینگ است. به گفتهٔ این وب‌سایت، F150 لایتنینگ جدید (یا هر نام دیگری که در صورت تولید داشته باشد) می‌تواند از همان پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی رپتور استفاده کند. این موتور که می‌تواند تا ۴۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند، گزینهٔ بسیار خوبی برای یک F150 اسپرت خیابانی خواهد بود. این پیکاپ سریع همچنین می‌تواند از تعلیق اصلاح‌شده، لاستیک‌های فاق کوتاه، ترمزهای ارتقاءیافته و تغییراتی در سیستم فرمان هم برخوردار باشد درحالی‌که می‌توانیم انتظار چندین به‌روزرسانی ظاهری را نیز داشته باشیم.

احتمال ساخت فورد F150 لایتنینگ جدید، یک پیکاپ خیابانی اسپرت

اما باید به همهٔ این‌ها با دیدهٔ تردید نگریست زیرا در این گزارش ذکر شده که این ممکن است صرفاً در حد یک فرض باشد. البته بااین‌وجود، انتشار اولین گزارشات در مورد جایگزین F150 لایتنینگ به‌خودی‌خود نشانهٔ خوبی به نظر می‌رسد حتی اگر صرفاً یک حدس و گمان باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درگ مرسدس C63 چهار سیلندر جدید با بی ام و M3 و آئودی RS4