99 درصد نازلهای عرضه سوخت مایع در زنجان عملکرد قابل قبولی دارند


99 درصد نازلهای عرضه سوخت مایع در زنجان عملکرد قابل قبولی دارند

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: طی سال گذشته، تعداد 2 هزارو 551 مورد بازرسی آزمون ادواری صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع در سطح این استان انجام و از این تعداد بیش از 99 درصد نازل‌ها مورد قبول واقع شد.

سیروس صارمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور بررسی صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع موجود در استان، طی سال گذشته، تعداد ۲ هزار و ۵۵۱ آزمون ادواری انجام گرفته است.
وی اضافه کرد: آزمون نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان، با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر صحت عملکرد نازل‌ها و در راستای جلوگیری از کم فروشی و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان انجام می‌شود،

به گفته این مسوول، در صورت صحت عملکرد نازل سوخت، برچسب انجام آزمون دوره ای، بر روی آن نصب می شود که باید در معرض دید مصرف کنندگان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: نازل‌های مردودشده پس از تنظیم، دوباره مورد آزمون قرار می گیرند، که پس از کسب اطمینان از صحت عملکرد، امکان استفاده مجدد از آنها فراهم می شود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان، خاطرنشان کرد: بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها، طبق برنامه، هر ۳ ماه یکبار و با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با همکاری کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، انجام می گیرد.

وی همچنین از شهروندان خواست، هنگام خرید کالا به نشان استاندارد توجه کنند و چنانچه با کالای بی کیفیت و فاقد علامت استاندارد مواجه شدند، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد اعلام کنند تا بررسی ها و پیگیری های حقوقی لازم انجام گیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

40 معتاد متجاهر در زنجان جمع آوری شد