اقتدار و پیشرفت‌های ایران در سطح بین‌الملل، نتیجه کوشش مثال‌زدنی کارگران است


اقتدار و پیشرفت‌های ایران در سطح بین‌الملل، نتیجه کوشش مثال‌زدنی کارگران است

استاندار خراسان جنوبی گفت: اقتدار و پیشرفت‌های حاصل شده در جامعه بین‌المللی طی 42 سال گذشته مرهون اهتمام و کوشش مثال‌زدنی و نجیبانه کارگران است.

حمید ملانوری، در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با این کلام مقام معظم رهبری که "اگر یک کشور مایل است که اقتصاد پیشرفته‌، مستقل و پررونقی داشته باشد، باید به قشر کارگر اهمیت بدهد" افزود: کارگران، این قشر شریفی که دست‌شان بوسه‌گاه رسول مهربانی‌ها شد، همچون بازوانی توانمند، همواره نقشی مهم و اساسی در راه تعالی و شکوفایی جامعه داشته و دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی اظهار کرد: بدون تردید، رمز پیشرفت و ترقی کشور به استعداد و توان سرمایه انسانی متخصص و متعهد، گره خورده و کارگران، این پتانسیل بی‌نظیر و مؤثر در تولید، همواره از نیروهای وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اقتدار و پیشرفت‌های حاصل شده در جامعه بین‌المللی طی ۴۲ سال گذشته، مرهون اهتمام و کوشش مثال‌زدنی و نجیبانه کارگرانی است که با عزم و اراده، در خط مقدم جبهه تولید و اشتغال تلاش کرده و برای رفع نیازهای کشور و گردش چرخ‌های تولید و صنعت و بالطبع عزت اقتصادی میهن عزیزمان، مجاهدت می‌کنند.

وی افزود: یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به مقام شامخ کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن و توسعه کشور از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و بی‌شک در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به عنوان "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" مزین شده، حضور متعهدانه این عزیزان در پیشبرد اهداف اقتصادی و گرداندن چرخ تولید داخلی کشور بیش از گذشته تأثیرگذار است.

ملانوری اظهار کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را خدمت تمامی فعالان و زحمتکشان عرصه کار و تولید به ویژه کارگران معزز خراسان جنوبی که جهادگران واقعی سنگر اقتصادند، تبریک عرض می‌نمایم و سلامتی، سعادت و پیروزی هرچه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

وی اظهار امیدواری کرد: در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و در پرتو همت و تلاش همه کارگران این مرز و بوم و البته همراهی همگان با ارکان اصلی تولید از طریق استفاده از کالای ایرانی، بیش از پیش شاهد دمیده شدن شور و امید در چرخه اقتصادی استان در بخش تولید و اشتغال باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم