ادامه بارش‌های بهاری در قزوین تا پایان هفته


ادامه بارش‌های بهاری در قزوین تا پایان هفته

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: از فردا دوشنبه 13 اردیبهشت تا پایان هفته به‌دلیل گذر متناوب امواج ناپایدار در ساعات و بعدازظهر و شب، افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق رگبار و رعد و برق و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای امروز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت همچنان در ساعات بعدازظهر و شب بارش‌های رگباری، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ در مناطق مستعد را شاهد خواهیم بود؛ پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها در نیمه جنوبی و شرقی استان بیشتر باشد.

وی ادامه داد: از فردا دوشنبه ۱۳ اردیبهشت تا پایان هفته به‌دلیل گذر متناوب امواج ناپایدار در ساعات و بعدازظهر و شب، افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق رگبار و رعد و برق و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان اعلام کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۳.۵ بارش در سیردان و ۲ میلی‌متر در رازمیان ثبت شد، البته بارش‌های قزوین نیز ۱.۶ میلی‌متر بوده است؛ طی ۲۴ ساعت گذشته آوج با ۶ و بوئین‌زهرا با ۳۰ درجه سلسیوس به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین ۹ و ۲۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها