دیدار فرمانده ناجا با خانواده شهدای مرزبانی


دیدار فرمانده ناجا با خانواده شهدای مرزبانی

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی ناجا گفت: شهدا مایه فخر همه ما هستند و خدمت به آنها برای بنده یک توفیق بزرگ است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در بازدید از ستاد مرزبانی ناجا، در دیدار با خانواده های شهیدان غلامرضا صادقی فرد و فرزاد رفعت افزود: امنیت، آرامش، عزت و اقتدار کشور مرهون جانفشانی و ایثارگری های شهیدانی است که بدون ادعا و بی منت جان خود را برای دفاع از خاک این مرز و بوم کشور در طبق اخلاص گذاشتند.

وی داد: شهدا مایه فخر همه ما هستند و خدمت به خانواده شهدا برای بنده یک توفیق بزرگ است.

این مقام ارشد ناجا دیدار با خانواده شهدا را برای خود و سایر همکاران مایه افتخار دانست و بیان داشت: برای همیشه مدیون خون پاک شهدا هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت کشور، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش و ثبات کنونی مدیون خون پاک شهدا و دعای خیر خانواده آنهاست، افزود: ان شاءالله ما شرمنده شهدا نشویم و مطمئن باشید هر آنچه که در توان داریم برای امنیت کشور در طبق اخلاص خواهیم گذاشت تا هموطنانمان از آرامش و آسایش برخوردار باشند.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: هریک از شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و نظام مقدس ایران اسلامی کرده اند و امیدواریم بتوانیم زحمات خانواده آنان را جبران کنیم.

فرمانده ناجا ضمن دیدار با خانواده شهیدان غلامرضا صادقی فرد و فرزاد رفعت از این عزیزان قدردانی و تشکر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا