شب قدر شب آشتی با معبود است/ اهتمام به دستگیری از نیازمندان و مواسات در شب های قدر


شب قدر شب آشتی با معبود است/ اهتمام به دستگیری از نیازمندان و مواسات در شب های قدر

حجت الاسلام کیائی گفت: شب قدر شب آشتی با معبود است و خدای متعال ما را دعوت کرده که در این شب به سمت سعادتمندی حرکت کنیم.

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «محسن کیائی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: لیالی قدر یکی از شب های بی بدیل در طول سال است و لحظه لحظه آن مبارک است و خدای متعال ما را دعوت کرده که در این شب به سمت سعادتمندی حرکت کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه گلستان ادامه داد: در قرآن کریم عنوان شده است که شب قدر از هزار ماه بافضیلت تر است و لذا لحظه لحظه آن می تواند بسیار ناب باشد و مردم فهیم استان گلستان در طول این شب ها با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی و با استفاده از ماسک این مراسم را برگزار می کنند.

حجت الاسلام کیائی یادآور شد: در این شب های نورانی ان شاءالله بتوانیم لیالی قدر را درک کنیم و تذکره کربلا را بگیریم و عاقبت بخیری نصیب ما شود و برای فرج امام زمان (عجل الله تعالی) در این شب پیوسته بخوانیم.

وی با بیان اینکه شب قدر شب آشتی با معبود است، گفت: مردم در طول این شب برای گرفتاران عالم و افراد در بند، مردم فلسطین و یمن و رفع گرفتاری مردم قدرشناس و پهلوان ایران که با مشکلات جدی معیشتی رو به رو هستند دعا کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه گلستان ابراز داشت: مردم عزیز ما نوعدوست و قدرشناس هستند و تربیت یافته مکتب امیرالمومنین (علیه السلام) هستند و مردم می بینند وضعیت متفاوتی از گذشته در جامعه حاکم شده و لذا هزینه افطاری و پذیرایی را برای نیازمندان صرف می کنند و شبانه و با کرامت انسانی و حفظ آبروی نیازمندان این بسته ها را به دست آنان برسانند.

حجت الاسلام کیائی افزود: به تبعیت از امیرالمومنین (علیه السلام) و مکتب اهل البیت (علیه السلام) یاد گرفتیم که اینگونه عمل کنیم و در شب های قدر مردم ما توجه به نیازمندان را در دستور کار خود قرار می دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مدل های بامزه ظرف غذای کودک + عکس