پنج مرکز خرید گندم در بروجرد ایجاد شد


پنج مرکز خرید گندم در بروجرد ایجاد شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد گفت: پنج مرکز برای خرید گندم از کشاورزان این شهرستان با قیمت مصوب دولتی ایجاد شد.

علی شاهرودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراکز خرید گندم در شهرستان بروجرد عبارتند از سیلوی مرکزی در قلعه حاتم، سیلوی قدیم در میدان آیت الله بروجردی(ره)، مرکز خرید گندم در اشترینان، کارخانه آرد در ابتدای جاده اراک و مرکز خرید گندم در روستای دودانگه است.

وی اظهار داشت: قیمت خرید گندم از کشاورزان طبق مصوبه دولت چهار هزار تومان است که کشاورزانی که گندم خود را به مراکز خرید دولتی تحویل دهند هر کیلوگرم یک هزار تومان به عنوان تشویقی دریافت خواهند کرد و گندم انان به نرخ هر کیلوگرم پنج هزار تومان خریداری می شود.

رییس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد گفت: ظرفیت خرید گندم در سیلوی مرکزی بروجرد ۳۰ هزار تن، در سیلوی قدیم بروجرد هشت هزار تن و در کارخانه آرد ۲۰ هزار تن است.

شاهرودی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای خرید گندم از کشاورزان نداریم، افزود: جهاد کشاورزی شهرستان بروجرد پیش بینی برداشت ۲۰ هزار تن گندم از مزارع شهرستان بروجرد را داشته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون خرید گندم از کشاورزان استان‌های خوزستان و کردستان در سیلوی مرکزی بروجرد در حال انجام است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آیا معجزه کودهای رهش کنترل را می‌دانید؟