معاون توانیر: جان باختگان برق کرمان شهید خدمت محسوب شوند


معاون توانیر: جان باختگان برق کرمان شهید خدمت محسوب شوند

کرمان - ایرنا - معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: از طرف وزیر نیرو از استاندار و مسئولان بنیاد شهید استان کرمان تقاضا داریم، تدبیری اتخاذ کنند، تا جانباختگان شرکت توزیع برق در سیل گلباف، نامشان در فهرست شهدای خدمت درج شود.

به گزارش ایرنا، علی رخشانی مهر روز چهارشنبه در آیین تشییع جانباختگان کارکنان شرکت توزیع برق کرمان با تسلیت به خانواده ها و بازماندگان این حادثه افزود: من حامل پیام تسلیت وزیر نیرو به خانواده های این عزیزان هستم و دعای صبر و بردباری برای بازمانده های این مصیبت بزرگ دارم.

وی با اشاره به اینکه امروز همه خانواده صنعت برق کشور داغدار هستند اظهار داشت: ما امروز اینجا هستیم تا پیام آور تسلیت ۶۵ هزار نفر صنعت برق کشور باشیم و تمام قد کنار خانواده های عزیزان هستیم تا این درد عظما آنها را آزار ندهد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تاکید کرد: کشور ما سرزمین حادثه و بلایای طبیعی است و همکاران ما پیشقراول خدمات رسانی هستند که تعداد زیادی از آنها در راه خدمت رسانی جان خود را از دست داده و می دهند.

وی تصریح کرد: همسران و بازماندگان عزیزان جانباخته در حادثه سیل گلباف به دستور وزیر نیرو به استخدام شرکت توزیع برق در می آیند تا حداقل تضمینی برای معیشت آنها باشد.

آیین تشییع ۶ نفر جانباختگان شرکت توزیع برق کرمان در حادثه سیل با شرکت جمعی از مسئولان و خانواده های داغدار در شهر گلباف برگزار شد.

در پی بارندگی های روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در شمال استان کرمان و قطع برق، کارکنان اتفاقات و بهره برداری اداره برق گلباف به منطقه اعزام شدند، اما با افزایش یک باره حجم آب درمنطقه و وقوع سیلاب، افراد گرفتار سیل شده و به رغم تلاش گروه های امدادو نجات در این حادثه جان باختند.

تلاش گران صنعت برق مصطفی ابراهیمی، محسن توکلی، مسلم دهقان، علیرضا جعفری، علی توسلی و محمدمیرزاحسینی ۶ نیروی اداره برق شهرستان کرمان بودند که در راه خدمت جان خود را از دست دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول