غرش آئودی R8 اسپایدر در اتوبان‌های نرم آلمان!


غرش آئودی R8 اسپایدر در اتوبان‌های نرم آلمان!

اخیراً یک دستگاه آئودی R8 اسپایدر پرفورمنس برای تست سرعت و شتاب روانه اتوبان‌های نرم آلمان شده است. برای اندازه‌گیری عملکرد این خودرو از دستگاهی متفرقه استفاده شده است. سوپرکار ژرمن‌ها که در بحث فنی قرابت‌هایی با لامبورگینی اوراکان دارد توانسته در عرض 3.37 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. شتاب … The post غرش آئودی R8 اسپایدر در...

اخیراً یک دستگاه آئودی R8 اسپایدر پرفورمنس برای تست سرعت و شتاب روانه اتوبان‌های نرم آلمان شده است.

غرش آئودی R8 اسپایدر در اتوبان‌های نرم آلمان!
برای اندازه‌گیری عملکرد این خودرو از دستگاهی متفرقه استفاده شده است. سوپرکار ژرمن‌ها که در بحث فنی قرابت‌هایی با لامبورگینی اوراکان دارد توانسته در عرض ۳.۳۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو اندکی فراتر از ۱۰ ثانیه ثبت شده و R8 اسپایدر توانسته در حدود ۷ ثانیه سرعت خود را از ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

این پرفورمنس خیلی شبیه مشخصات رسمی اعلامی توسط آئودی است. ارباب حلقه‌ها گفته این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۳ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۳۱ کیلومتر در ساعتی دارد. راننده خودرو البته در اتوبان به حداکثر سرعت ۳۳۵ کیلومتر در ساعت دست یافته است.

غرش آئودی R8 اسپایدر در اتوبان‌های نرم آلمان!

R8 پرفورمنس از پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۶۱۱ اسب بخار و گشتاور ۵۸۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. در فیس لیفت سال ۲۰۱۸ این خودرو تغییراتی در ظاهر صورت گرفته و رنگ‌های جدیدی برای کابین در نظر گرفته شده است. همچنین سیستم تعلیق نیز برای بهبود هندلینگ ارتقا یافته است. این خودرو به‌صورت سفارشی از فرمان دینامیک سود برده و ESC هم بازنگری شده است.

[دانلود ویدئو]

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عرضه بی وای دی کین L پلاگین هیبرید با برد 2100 کیلومتر در چین آغاز شد