دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور وارد چابهار شد


دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور وارد چابهار شد

چابهار - ایرنا - مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با استقبال مدیرعامل منطقه آزاد، فرماندار و سایر مسوولان محلی وارد چابهار شد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا مومنی که در نیمه ابتدایی فروردین‌ امسال به منطقه آزاد چابهار سفر کرده بود امروز (پنجشنبه) نیز برای بازدید از طرح‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و گردشگری در قالب سفری ۲ روزه به منطقه آزاد چابهار سفر کرده تا روند پیشرفت پروژه‌ها را از نزدیک مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

به گفته سخنگو و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، حمیدرضا مومنی در این سفر پس از ادای احترام به مقام والای شهدا از پروژه‌ بزرگراه در حال احداث چابهار به کُنارک بازدید می‌کند.

حسام‌الدین یوسفی افزود: بازدید از پروژه‌های مجتمع خدماتی باهورزهی، واحد تولیدی آریا پروفیل، هتل بوم گردی دُربلوچ، مجتمع پرورشی گردشگری شترمرغ و طرح آبرسانی به روستای تیس ازجمله برنامه‌های دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در بدو ورود به چابهار است.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: بازدید از روند احداث ورزشگاه چهار هزار نفری کریکت و ساختمان مرکزی و همچنین واحد تولیدی «سپیدپلاست» و مجتمع تجاری از برنامه‌های مشاور رییس جمهوری خواهد بود.

وی ادامه داد: نشست شورای مدیران و جلسه با فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار هم با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، عبدالرحیم کُردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و سایر معاونان این مجموعه برگزار خواهد شد.

یوسفی بازدید از مرز ریمدان، مدارس روستایی، طرح‌های پتروشیمی و مرکز نوآوری را از دیگر برنامه‌های دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سفر به چابهار اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟