ساوجی ها امشب خواب ندارند


ساوجی ها امشب خواب ندارند

ساوه - ایرنا - شاید مهمترین رخداد فوتسالی 15 سال اخیر برای شهرستان ساوه امشب در سالن فجر رقم بخورد زیرا اکنون قهرمانی در لیگ برتر و آسیایی شدن از همیشه به آنها نزدیک تر است و همه چشم به ساق های تکنیکی بازیکنان دوخته اند تا در آوردگاه یکی مانده به آخر و با پیروزی بر حریف اصفهانی، کامشان شیرین شود.

به گزارش ایرنا، امکان ندارد در ایران صحبتی از فوتسال باشد و از کنار نام ساوه بتوان به راحتی عبور کرد همانگونه که وقتی از فوتبال این مملکت سخنی به میان می آید لاجرم یاد خوزستان و برزیل ایران یعنی آبادان می افتیم.

در دهه ۸۰ فوتسال ساوه ایام درخشانی را سپری کرد و نبوغ ذاتی و تکنیک بی نظیر بچه های فوتسالیست این دیار سبب شد که نه تنها قهرمان باشگاههای کشور در سال ۱۳۸۵ شوند بلکه جام باشگاههای جهان در کشور پرتغال و جام قهرمانی قاره کهن را نیز به ویترین افتخارات خود افزودند.

پس از آنکه در سال ۱۳۸۶ حلاوت آن همه افتخارآفرینی با حکم فدراسیون فوتبال و سقوط تیم شن سا به لیگ دسته دوم کشور که به واسطه پرداخت نشدن جرائم مالی انجام شد و تیم برای همیشه از صحنه رقابت های فوتسالی کناره گیری کرد، به کام هواداران این ورزش محبوب در ساوه تلخ شد، برای بیش از یک دهه نام این شهرستان فوتسالی از اذهان فراموش شد.

اما از سال ۱۳۹۶ به بعد تیم های شهرداری و سن ایچ ساوه وارد کورس رقابت های لیگ برتر کشور شدند و بار دیگر سالن فجر ساوه مانند دیگ جوشانی شد که شور و هیجان مثال زدنی را میان مردم شهرستان ایجاد کرد؛ هرچند شهرداری در سال بعد به دلیل برخی مشکلات نتوانست در لیگ برتر باقی بماند و راهی لیگ دسته اول کشور شد اما سن ایچ نماینده ای مقتدر برای شهرستان بود که با سکانداری جواد اصغری مقدم و وجود مهره های قابلی همچون مهدی کریمیان، محمد طاها نعمتیان، علی مروتی، رضا سپندار و نادر حنیفی پس از آنکه فصل گذشته در واپسین دقایق برای قهرمان شدن کم آورد اما امسال صدرنشین مرحله نهایی رقابت ها است و قهرمانی از هر زمانی به این تیم نزدیک تر است.

سن ایچی ها با اینکه در مرحله نهایی رقبایی پرقدرت مانند مس سونگون قهرمان دوره قبل کشور و آسیا و همچنین گیتی پسند و فرش آرا مشهد را مقابل خود می بینند اما با نتایج درخشانی که کسب کردند، اکنون با ۱۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و امشب از ساعت ۲۲ در سالن فجر باید در حساس ترین دیدار فصل خود با نماینده اصفهان رقابت کنند.

اهمیت دیدار امشب از آنجا مشخص می شود که در صورت پیروزی سن ایچ بر گیتی پسند ۱۴ امتیازی و احتمال توقف مس سونگون تیم دوم جدول برابر مقاومت البرز، نیمه شب ساوه به شور و همهمه طرفداران تبدیل می شود و هواداران این تیم تا صبح از خوشحالی بابت قهرمانی تیم شان خواب نخواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه سن ایچ در این خصوص به ایرنا، گفت: پس از ۱۵ سال که از آخرین قهرمانی ساوه در فوتسال ایران می گذرد، امیدواریم بتوانیم امشب یا هفته آینده بار دیگر این افتخارآفرینی را تکرار کنیم.

«داود باقری» اظهار کرد: در صورتی که بتوانیم گیتی پسند را شکست دهیم و در طرف دیگر هم مس سونگون نتواند بر حریف خود پیروز شود، امشب جشن قهرمانی برپا خواهیم کرد.

وی گفت: سرنوشت قهرمان شدن سن ایچ در دست خودمان است و در صورتی که ۲ دیدار باقی مانده را ببریم با فرض پیروزی مس سونگون هم در دیدارهای باقی مانده خود، قهرمانی ما قطعی است.

وی افزود: برای مسابقه امشب با گیتی پسند از وجود مهدی کریمیان که از ستاره های فوتسال کشور است به دلیل پارگی رباط صلیبی محروم هستیم و نادر حنیفی هم با مصدومیت جزئی مواجه است که بازی کردن او با تشحیص سرمربی خواهد بود.

باقری در خصوص داوری دیدار امشب، گفت: از این بابت نگرانی نداریم زیرا داوران ما انسان های عادل و باشرافتی هستند که بدون تردید بهترین قضاوت را در این دیدار حساس خواهند داشت.

به هر حال ساوجی ها باید تا حوالی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب صبر کنند تا شاید بزم قهرمانی و بساط شادمانی شان جور شود و گرنه ممکن است این جشن با تاخیر یک هفته ای برگزار شود.

ساوجی ها امشب خواب ندارند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟