گنبد آهنین اسرائیل در برابر اراده جوانان فلسطین کارایی ندارد


گنبد آهنین اسرائیل در برابر اراده جوانان فلسطین کارایی ندارد

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اصابت موشک‌ به نزدیکی دیمونای اسرائیل ثابت کرد که گنبد آهنین اسرائیل در برابر اراده جوانان فلسطینی کارایی ندارد.

حجت الاسلام "سیدمحسن محمودی" روز پنجشنبه در نشست تخصصی آزادی قدس که در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین تهران برگزار شد اظهار داشت: دفاع از آرمان فلسطین، در باور و آموزه‌های دین مبین اسلام آمیخته شده و هیچ گاه از ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان دور نمی‌شود.


وی افزود: ما از حضرت علی آموخته‌ایم " کونا لِلظالِمِ خَصما وَ لِلمَظلوُم عَونا" (همواره با ستمگران در ستیز هستیم و همیشه حامی مظلومین عالم خواهیم بود)، بنابراین هیچ گاه دست از حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر قدس بر نمی‌داریم.


وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که خون کودکان مظلوم، زنان و مردان بی پناه فلسطینی قطعا گریبان آن‌ها را می‌گیرد و آنان هرگز روی آرامش را نمی‌بینند.


محمودی گفت: اصابت موشک در نزدیک دیمونا (نام یکی از شهرهای اسرائیل که در استان جنوبی آن قرار داشته و یک نیروگاه هسته‌ای در آن وجود دارد) ثابت کرد که گنبد آهنین و سامانه های حفاظتی آن در برابر اراده جوانان فلسطینی کارآیی ندارد.


وی تأکید کرد: رژیم اشغالگر قدس باید بداند که هیچ نقطه‌ای از فلسطین اشغالی از دسترس موشک های مقاومت خارج نیست و آنان روی آرامش را نخواهند دید.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به صهیونیست ها پیشنهاد می‌کنیم که تا زمان هست و دیر نشده به پاتاگونیا (نام یک منطقه بزرگ در جنوب شیلی و آرژانتین است که چندی است خبر کوچ یهودیان به این منطقه به گوش می‌رسد) مهاجرت کنند تا از خشم ملت فلسطین در امان بمانند.


نشست آزادی قدس به مناسبت روز جهانی قدس روز پنجشنبه و با حضور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب، سفیر یمن، معاون سفیر فلسطین، نمایندگان جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در مسجد امام صادق(ع) میدان فلسطین تهران برگزار شد.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهان قدس نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی