نماینده سازمان ملی استاندارد ایران یکی از زنان موفق در حرفه خود شد


دفتر ارزیابی اروپایی سازمان ملل مستقر در ژنو _ سوئیس، اقدام به برپایی نمایشگاه عکسی با عنوان 《آیا این شغل زنانه نیست؟》 نموده است و  از زنان سراسر جها...

نماینده سازمان ملی استاندارد ایران یکی از زنان موفق در حرفه خود شد

دفتر ارزیابی اروپایی سازمان ملل مستقر در ژنو _ سوئیس، اقدام به برپایی نمایشگاه عکسی با عنوان 《آیا این شغل زنانه نیست؟》 نموده است و از زنان سراسر جهان که حرفه ی آنان به طور سنتی در قلمرو مردانه قرار داشته مانند کارآفرینان، سیاستمداران، مقامات امنیتی، خلبانان یا ناخدایان کشتی تقدیر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از استاندارد، تصویر مژده روشن طبری، پژوهشگر و مشاور فعالیتهای فنی بین المللی سازمان، رئیس کمیته کشورهای در حال توسعه ایزو (DEVCO) و دبیر کمیته های فنی ISO/TC 134 کودها و بهسازهای خاک و ISO/TC 217 محصولات بهداشتی و آرایشی به عنوان یکی از زنانی که موفق به شکستن کلیشه های ریشه دار جنسیتی در حرفه خود شده در میان تصاویر این نمایشگاه به نمایش در آمده است. روشن طبری در همین راستا با بیان اینکه رهبری فعالیتهای استانداردسازی ساده نبود گفت: موانع پیش بینی نشده متعددی وجود داشت که نیازمند کار و تلاش فراوان بود. اما مشارکت در دستیابی به توسعه پایدار و همچنین فرصتی برای ایجاد تغییر در حوزه های حائز اهمیت برای بانوان ارزش این همه سختی را داشت.
وی در پیامی به بانوان گفت : 《سخت کار کنید، از موانع و مشکلات نهراسید. اعتماد به نفس داشته باشید و به توانایی های خود ایمان داشته باشید》.
این نمایشگاه زنانی را معرفی کرده که در کشورهای خود کلیشه های جنسیتی را شکسته اند و نشان داده اند که همه مشاغل برای همه انسانها هستند و زن و مرد مثل یکدیگرند. بیش از ۱۶۰ عکس از ۶۸ نهاد از جمله دفتر نمایندگی و ناظر دائمی، ۲۱ نهاد سازمان ملل متحد و سازمان های همکار شامل تصاویری از زنان فضانورد، آتش نشان، خلبان، مهندس، ورزشکار، ملوان، راننده اتوبوس و غیره
توسط دفتر اروپایی سازمان ملل دریافت و همزمان با روز جهانی کارگر به صورت مجازی در این نمایشگاه معرفی شده است.
برای مشاهده تصاویر لینک زیر را دنبال کنید:
https://sites.ungeneva.org/not-a-womans-job/un-agencies-and-partnersgroup/un-agencies-and-partners-group.html


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی کارگاه تولید مبلمان در خیابان عرفان