طرح های توسعه ای ورزش بانوان موفقیت آمیز بوده است


معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح های توسعه ای ورزش بانوان با موفقیت انجام شده و با همت و جدیت مدیران استانی برنامه های سال جاری ه...

طرح های توسعه ای ورزش بانوان موفقیت آمیز بوده است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح های توسعه ای ورزش بانوان با موفقیت انجام شده و با همت و جدیت مدیران استانی برنامه های سال جاری هم به خوبی پیش خواهد رفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ، مهین فرهادی زاد در وبینار تخصصی مدیران کل استانی اهمیت توسعه ورزش بانوان را مورد توجه قرار داد و با ابراز رضایت از فعالیت های حوزه های استانی در عرصه ورزش بانوان ، به تبیین طرح ها و برنامه های ویژه ورزش بانوان در سال جاری پرداخت .

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ، طرح سنجش قامتی زنان روستایی و توانمند سازی دو‌هزار مدیر برای ورود به چرخه توسعه اجرای طرح های ورزش بانوان را از جمله طرح های موفق ورزش بانوان عنوان و‌ ابراز امیدواری کرد که طرح های توسعه ای ورزش بانوان در استمرار جدیت مدیران استانی به خوبی در سال جاری هم اجرا شود.

فرهادی زاد اهمیت ایجاد فضای فرهنگی و بهره مندی از ورزشکاران بانو در عرصه های ورزشی،فرهنگی را هم مورد تاکید قرار داد و درادامه به اثرات فرهنگی مهم حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی در میادین بزرگ ورزشی اشاره کرد.

معاون توسعه ورزش بانوان با تبیین این نکته که بخش قابل توجهی از فعالیتهای ورزشی بانوان در استانهاو شهرستانها صورت می گیرد، تاکید کرد که حمایت مدیران استانی از حضور موفق بانوان ورزشکار ادامه یابد .


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل