رییس فدراسیون: توسعه ورزش هاکی شهرستان‌ها در اولویت است


رییس فدراسیون: توسعه ورزش هاکی شهرستان‌ها در اولویت است

یزد- ایرنا- رییس فدراسیون هاکی گفت: توسعه این رشته جذاب به خاطر نوع مخاطبان در شهرستان‌ها جزو اهداف و اولویت است که با همکاری بخش‌های مختلف پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، بهرام قدیمی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات هاکی یزد که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد افزود: همراهی مسوولان، خیران و پیگیری امور توسط هیات‌های استانی موجب توسعه هرچه بیشتر این رشته در کشور است.

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت‌های فرهنگی و وزشی فدراسیون بر اساس شرایط کرونا و مقررات تاکنون پیگیری و اقدام شده از تلاش مسوولان یزد برای گسترش این ورزش قدردانی کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در یزد برای تحقق اهداف فدراسیون وجود دارد.

این مسوول به اهمیت آموزش مربیان و بازیکنان اشاره کرد و گفت: برای توسعه علمی و عملی هاکی باید همواره علاوه بر برگزاری لیگ‌ها و مسابقات موضوع آموزش برای ارتقای فعالان این رشته مدنظر جدی تمامی مسوولان و هیات‌ها در سطح کشور قرار گیرد.

قدیمی به اهمیت شناسایی استعدادها و نظارت بر فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: برای گسترش این رشته که علاقه‌مندان زیادی در کشور دارد باید از تمامی امکانات و با جلب همکاری و مشارکت همگان بنحو مناسب بهره‌برداری شود که موضوع مهمی است .

همچنین مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان یزد به اهمیت آموزش، استعدادیابی، برگزاری مسابقات ، جذب خیران مالی و انجام امور فرهنگی برای گسترش هاکی در این استان به خاطر ظرفیت‌های خوبی که وجود دارد پرداخت.

در این مجمع پس از رای‌گیری، زهره رفیعی تنها کاندیدای سکانداری هیات هاکی استان یزد با کسب ۱۳ رای از همین تعداد آرای اخذ شده برای چهار سال آینده به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی