بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کدام است


این روزها کمتر کسی است که با اسم فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو آشنایی نداشته باشد. میکروبلیدینگ راهی برای طراحی بسیار قرینه و نچرال تار موی ابرو است و در اصل مناسب خانم‌های اروپایی است که غالباً تنوع‌طلب هستند و دوست دارند هر شش ماه یکبار فرم ابروهایشان را تغییر دهند. با وجود زیبایی بسیار زیاد این تکنیک، برای خانم‌های ایرانی همواره با دغدغه...

بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کدام است

بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کدام است

این روزها کمتر کسی است که با اسم فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو آشنایی نداشته باشد. میکروبلیدینگ راهی برای طراحی بسیار قرینه و نچرال تار موی ابرو است و در اصل مناسب خانم‌های اروپایی است که غالباً تنوع‌طلب هستند و دوست دارند هر شش ماه یکبار فرم ابروهایشان را تغییر دهند. با وجود زیبایی بسیار زیاد این تکنیک، برای خانم‌های ایرانی همواره با دغدغه ماندگاری کمِ فیبروز و میکروبلیدینگ مواجه هستیم. لذا خرید رنگ تاتو میکروبلیدینگ و فیبروز با ماندگاری معقول و مشتری‌پسند و همچنین دانستن فوت و فن‌های ترکیب رنگ صحیح اهمیت بسیار زیادی در این روش دارد.

میکروپیگمنتیشن ابرو و میکروبلیدینگ چه تفاوتی با هم دارند

میکروپیگمنتیشن همان قاب و سایه است که با دستگاه تاتو و انواع مختلف سوزن تاتو انجام می‌شود. در این حالت طرحِ متناسب با چهره مشتری، روی پوست تاتو می‌شود. در این تکنیک رنگ در حد وسط لایه دوم تا سوم پوست کاشت می‌گردد به همین دلیل طول عمر و ماندگاری حدود یک الی دو سال دارد. میکروپیگمنتیشن جلوه‌ای مصنوعی به صورت می‌دهد و در صورت پشیمانی فرد پاک کردن کامل آن مشکل است.

میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو با قلم‌های غیربرقی (قلم بلید) و تیغ‌های ظریف و مخصوص اجرا می‌شود و خطوطی شبیه تار موهای طبیعی روی پوست با استفاده از رنگ تاتو طراحی می‌شود.

میکروبلیدینگ جلوه‌ای کاملاً طبیعی و زیبا دارد و عدم تقارن ابروها را نیز بخوبی رفع می‌نماید. بخاطر سطحی بودن تکنیک میکروبلیدینگ، پاک شدن آن با ریموور تاتو یا لیزر راحت است.

انواع رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

در این مقاله انواع رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو با کاشت رنگ صحیح و ماندگاری بالا را معرفی کرده‌ایم.

رنگ فیبروز

تکنیک فیبروز برای اولین بار در آلمان و توسط فردی بنام بابیک بنیانگذاری شد. وی همچنین فروشگاه فی را بنا نهاد و انواع محصولات مربوطه را تولید نمود. در این متد، بجای تاتو قاب و سایه و نمود مصنوعی، از طراحی خطوط بسیار ظریف درست شبیه تارهای طبیعی ابرو با استفاده از الگوهای مشخص بهره گرفته شده است.

این کار با استفاده از قلم فیبروز، تیغ فیبروز (سوزن) و رنگ‌های مخصوص اجرا می‌شود. روش کار در تکنیک میکروبلیدینگ نیز مشابه فیبروز است. اگر تکنیک ذکر شده با استفاده از رنگ و متریال فیبروز انجام شود به آن فیبروز گفته می‌شود و در غیر اینصورت میکروبلیدینگ نام دارد.

همانگونه که ذکر شد، رنگ مهم‌ترین نقش را در ماندگاری بلید بازی می‌کند. کمپانی فی نیز در این عرصه فعالیت زیادی دارد و چندین رنگ مخصوص فیبروز تولید نموده است که بهترین آن عبارتند از؛

رنگ سوپ (supe)رنگ سوپر (super)

بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کدام است

بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کدام است

این رنگ‌ها 5 میلی حجم دارند و از بین این دو دسته رنگ‌های سوپر کیفیت بسیار بالاتری دارند. رنگ سوپر شامل؛

سوپر براون 1 (قهوه‌ای عسلی)سوپر براون 2 (قهوه‌ای متوسط)سوپر براون 3 (قهوه‌ای تیره)

است. با توجه به رنگ دلخواه مشتری و توجه به شرایط پوستی وی رنگ مناسب انتخاب می‌شود. به عنوان مثال، برای پوست چرب از تکنیک نانوبروز و رنگ سوپر براون 3 استفاده می‌شود تا ماندگار باشد و ریزش نکند.

رنگ جامد چیک

رنگ جامد چیک (ژله‌ای) محصول کمپانی چیک آلمان است. چیک دو رنگ پرکاربرد دارد؛

مدیوم براون (قهوه‌ای متوسط)دارک براون (قهوه‌ای تیره)

رنگ‌های چیک بخاطر غلظت بالایی که دارند بخوبی روی تیغ سوار می‌شوند. اما بخاطر پایه دو فازی که دارند حتماً بایستی با رنگ‌های پایه آب و اورجینالی همچون پرمابلند، ورد فیمس، کی پی یا ریچ ترکیب شوند.

با این کار درصد فاز روغنی کاهش می‌یابد و بخاطر ترکیب دو رنگ مختلف، ماندگاری و سرعت کاشت رنگ نیز افزایش می‌یابد. به علاوه مشکل پخشی رنگ زیر پوست و تبدیل شده خطوط به سایه نیز پیش نخواهد آمد.

رنگ تاتو پرمابلند

رنگ تاتو پرمابلند محصول کمپانی آمریکایی و پایه آب است. رنگ پرمابلند برای میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو کاربرد دارد. در حجم‌های 15 و 10 میلی موجود است. ماندگاری بالا و ترکیب رنگ متنوع و زیبا از ویژگی‌های منحصر به فرد آنهاست.

عمده‌ترین رنگ‌های پرمابلند که برای میکروبلیدینگ کاربرد دارند عباتند از؛

روکسی براون (قهوه‌ای متوسط و گرم)فارست براون (قهوه‌ای متوسط و سرد با تناژ زیتونی)اسپرسو (قهوه‌ای تیره و گرم)دارکست براون (قهوه‌ای تیره و گرم)

بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کدام است

بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کدام است

برای افزایش سرعت کاشت رنگ، بایستی همواره از ترکیب دو رنگ پرمابلند و افزودن یک تا دو قطره رنگ پایه روغن همچون بیوتاچ استفاده کرد.

به عنوان مثال، می‌توان از نسبت ترکیبی رنگ فارست براون، روکسی براون و رنگ پایه روغن بیوتاچ با توجه به سردی و گرمی پوست مشتری استفاده نمود.

رنگ تاتو کی‌ پی

کی پی نیز رنگی آمریکایی و پایه آب است. 15 میل حجم دارد. از آنجا که بر پایه مواد معدنی تهیه شده است، ماندگاری و سرعت کاشت رنگ بالایی دارد و هیچگونه پخشی رنگی حین کار و یا بعد از آن رخ نمی‌دهد.

معروف‌ترین رنگ‌های کی پی برای میکروبلیدینگ عبارتند از؛

دارک براونمدیوم براونتاپ وان

در استفاده از رنگ‌های کی پی همواره باید یک نکته را مدنظر قرار داد و آن هم افزودن یک تا دو قطره رنگ نارنجی به تمام ترکیبات رنگ است. در این حالت تناژ دودی رنگ خنثی شده و خطوطی بسیار زیبا و ماندگار ترسیم خواهند شد. پیشنهاد ما نارنجی کی پی یا نارنجی گرم چیک است.

رنگ تاتو ورد فیمس

ورد فیمس محصول آمریکا و پایه آب است. کمپانی ورد فیمس بالاترین تنوع رنگ تاتو صورت و بدن را دارد. در مورد استفاده از ورد فیمس به تنهایی برای میکروبلیدینگ، بایستی به رقت آن توجه شود.

معروف‌ترین رنگ‌های فیمس برای میکروبلیدینگ عبارتند از؛

ساحارا (قهوه‌ای متوسط)اولگ لیتر (قهوه‌ای متوسط و گرم)میشل دیپ براون (قهوه‌ای سوخته)بدلنز براون (قهوه‌ای سوخته)

برای رفع رقت رنگ، یا باید با رنگاهای جامد و ژله‌ای ترکیب شود که غلیظ شود و یا در داخل تشتک رنگ حدود 15 الی 20 دقیقه نگه داشته شود تا حلال آن تبخیر شده و قوام پیدا کند. در غیر اینصورت با وجود ماندگاری بالای آن، رنگ زیر پوست پخش شده و به سایه تبدیل می‌شود.

رنگ تاتو بیوتاچ

بیوتاچ نیز رنگی آمریکایی، اورجینال و پایه روغن است و در ظرف‌های 15 میلی بسته‌بندی شده است. بخاطر پایه روغن بودنش کاربرد خاصی برای میکروبلیدینگ ندارد. اما در عین حال، دو قطره رنگ بیوتاچ در ترکیب با رنگ‌های پایه آب، سرعت کاشت و ماندگاری آن را چند برابر می‌کند!

رپورتاژ آگهی /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)