پسربچه حین عبور از عرض خیابان امام زنجان در برخورد با تاکسی جان باخت


پسربچه حین عبور از عرض خیابان امام زنجان در برخورد با تاکسی جان باخت

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، گفت: پسر بچه ای پنج ساله‌ حین عبور از عرض خیابان امام شهر زنجان، قربانی برخورد با یک دستگاه خودروی تاکسی شد.

سرهنگ محمدحسن خلجی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این حادثه تلخ و ناگوار رانندگی، ساعت ۱۳:۱۰ روز گذشته /یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه/ در مقابل مسجد احمدیه شهر زنجان اتفاق افتاد و پسربچه در مقابل دیدگان بهت زده مادر و حاضرین در صحنه تصادف به زیر خودرو کشیده شد.

وی اظهار داشت: حادثه زمانی اتفاق افتاد که مادر به خیال اینکه فرزند در کنارش است از عرض خیابان عبور کرد و پسر بچه وقتی خود را دور از مادر دید دوان دوان در پی مادر رفت که متاسفانه در این حین خودروی تاکسی سر رسیده و در چشم برهم زدنی با کودک برخورد کرد.

خلجی با بیان اینکه متاسفانه این پسر بچه پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی اعزامی به محل حادثه نیز ، هر ۲ طرف (والدین پسربچه و راننده تاکسی) را به صورت ۵۰ - ۵۰ مقصر دانستند به والدین و بزرگترها توصیه کرد در عبور از معابر و خیابان ها، دست کودکان را بگیرند چراکه کوچکترین غفلت و بی توجهی می تواند چنین حوادث تلخ و ناخوشایندی را رقم بزند.

تردد از محل عبور ممنوع جان راکب موتورسیکلت را گرفت

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، گفت: ساعت ۲۲:۳۷ روز پنجشنبه /۱۶ اردیبهشت ماه/ نیز راکب یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ ترک نشین در حین تردد از محل عبور ممنوع به صورت رخ به رخ با یک دستگاه خودروی سواری آردی برخورد کرد و حادثه ناخوشایندی را رقم زد.

خلجی افزود: این حادثه ناگوار در خیابان سعدی وسط "مابین تقاطع زینبیه به سمت چهار انقلاب" که یک طرفه است اتفاق افتاد و راکب به علت شدت صدمات و جراحات وارده در صحنه تصادف جان باخت و ترک نشینان نیز به منظور درمان به بیمارستان منتقل شدند که حال ترک نشین وسط وخیم گزارش شده است.

وی تصریح کرد: تردد از محل عبور ممنوع تخلف است و حتی خودروهای پلیس، آمبولانس و آتش نشانی نیز مجوز عبور از چنین محل هایی را ندارند و لازم است رانندگان وسایط نقلیه به این امر مهم توجه و دقت کافی داشته باشند و با جان خود و دیگران بازی نکنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلوگیری از ورود بانوان برای تماشای بازی پرسپولیس