سامانه جامع فعالیت های اقتصادی در کیش ایجاد می‌شود


سامانه جامع فعالیت های اقتصادی در کیش ایجاد می‌شود

کیش – ایرنا – رییس سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سامانه جامع فعالیت های اقتصادی با هدف تسریع در پاسخگویی و کاهش مراجعه مردمی در جزیره کیش راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا، جعفر آهنگران روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه بیشترین حجم مراجعه مردمی و درخواست ها به فعالیت های معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان مرتبط است اظهارداشت: این سازمان در استفاده ازاتوماسیون اداری درکشور پیشرو بوده و اینک نیز مکانیزه کردن فعالیت ها در بخش اقتصادی ازمهمترین برنامه ها است.

وی ایجاد سامانه جامع فعالیت های اقتصادی در سازمان منطقه آزاد کیش از طرح های مهم این سازمان برای پاسخگیی به یک مطالبه مردمی است اعلام کرد و افزود: تسریع فرایند پاسخگویی ، کاهش مراجعات مردمی، شفاف سازی فعالیت ها و تحقق طرح سازمان شیشه ای، و افزایش قدرت نظارتی درجهت سنجش عملکرد از مزایای راه اندازی این سامانه است.

رییس سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: معاونت اقتصادی باید در راستای تعیین تکلیف پرونده های معوق و اتمام طرح های نیمه تمام پیگیری شود.

در این آیین معراج نادری فصیح به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان معرفی واز زحمات داریوش سلیمی تقدیرشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان