بازارهای مبل ملایر و تولیدات آن


بازارهای مبل ملایر و تولیدات آن

ملایر دومین شهر بزرگ استان همدان محسوب می شود که در حدود 320 هزار نفر جمعیت دارد و این شهرستان در جنوب استان همدان واقع شده که حدود 75 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه محمدی، شهرستان ملایر با شهرهای بروجرد، نهاوند، اراک و شهر همدان مرز مشترک دارد .

پایتخت مبل و منبت

بازارهای مبل ملایر و تولیدات آن

امروزه شهرستان ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت شناخته می شود چرا که سهم زیادی از تولیدات درعرصه ساخت مبلمان را به خود اختصاص داده است این شهرستان از پتانسیل بسیار بالایی در این صنعت برخوردار است و طبیعتا بر اقتصاد این شهرستان تاثیر مثبت گذاشته است. همانطور که مستحضر هستید این صنعت جز صنایع پر بازده و موفق به حساب می آید به همین دلیل سرمایه گذاری در این بخش زیاد است.

با معرفی شدن ملایر به عنوان پایتخت مبل و منبت فرصت های شغلی جدیدی در این شهرستان به وجود آمده است و این خود یک دستاورد به حساب می آید . محصولات تولید شده در این شهرستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین قیمت بسیار مناسبی نسبت به کیفیت دارند که همین امر سبب شده است تا محصولات تولید شده در این شهرستان در سراسر کشور به فروش برسد.

چه نوع محصولاتی در این شهرستان تولید می شود؟

در شهرستان ملایر انواع مبلمان نظیر مبل سلطنتی، مبل کلاسیک و مبل راحتی و بقیه انواع مصنوعات چوبی نظیر سرویس خواب، آینه کنسول، انواع میز غذاخوری، ویترین و غیره تولید می شود که به طور مختصر آن ها را توضیح می دهیم.

مبلمان سلطنتی

مبل سلطنتی یکی از زیباترین محصولات و نفیس ترین مبلمان به حساب می آید. این نوع از مبلمان بیشتر از چوب راش و گردو ساخته می شود که از منبت های بسیار زیبا و نسبتا پرکار برخوردار هستند .این نوع از مبلمان نسبت به بقیه انواع مبلمان از قیمت بالاتری برخوردار هستند و همین عامل سبب شده است تا مشتریان خاص خود را داشته باشد . به یاد داشته باشید که مبلمان سلطنتی به صورت 9 نفره عرضه می شوند که شما می توانید تعداد نفرات را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. استفاده از این نوع محصولات می تواند یک دکوراسیون مجلل را برای شما به ارمغان بیاورد.

مبل کلاسیک

مبل های کلاسیک همانند مبلهای سلطنتی از چوب راش و گردو ساخته می شود با این تفاوت که از طراحی نسبتا ساده تر و منبت کمتری برخوردار است. امروزه از این نوع مبلمان بیشتر استقبال می شود چرا که برای منازل آپارتمانی بسیار مناسب هستند. ضمنا توجه داشته باشید که مبلمان کلاسیک در غالب های 7 نفره عرضه می شوند که قابل تغییر است.

مبلمان راحتی

بازارهای مبل ملایر و تولیدات آن

یکی دیگر از محصولاتی که در شهرستان ملایر تولید می شود مبلمان راحتی است. مبلمان راحتی از پر فروش ترین نوع مبلمان به حساب می آید. همانطور که اطلاع دارید این مبل بیشتر برای فضاهای اسپرت مناسب است که امروزه طرفداران زیادی دارد. شما مشتریان محترم می توانید با مراجعه به بازار مبل ملایر از انواع مبلمان راحتی دیدن فرمایید و متناسب با سلیقه خود مبل خود را انتخاب کنید .

به یاد داشته باشید که محصولات تولید شده در این شهرستان از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره مند هستند و به دلیل حجم تولیدات بسیار بالا از قیمت مناسبی برخوردار هستند و همین امر موجب شده است تا مشتریان از سراسر کشور به این شهرستان مراجعه کرده و محصولات مورد انتظار خود را خریداری کنند. در شهرستان ملایر محصولاتی دیگر نیز تولید می شود که عبارتند از: سرویس خواب، ویترین، آینه کنسول و غیره

بازارهای مبل ملایر

در این شهرستان سه منطقه مهم در صنعت مبل فعالیت دارند که عبارتند از:

1 . شهرک صنعتی 2 ( حاجی آباد )

2 . بازار مبل 32 متری

3 . محدوده صنعتی کارخانه قند

یکی از گسترده ترین و بزرگترین مناطق تولیدی، شهرک صنعتی 2 (حاجی آباد ) می باشد که سهم زیادی از تولید را به خود اختصاص داده است در این مطقه صنعتی بیش از 100 واحد تولیدی و توزیعی مشغول فعالیت هستند که به زودی در این منطقه شهرک نمایشگاهی هم افتتاح می شود که مشتریان می توانند با مراجعه به این منطقه خرید خود را انجام دهند .

32 متری مطهری یک منطقه نمایشگاهی است که محصولات زیاد و متنوعی را می توانید در آنجا مشاهده کنید. این بازار یکی از مناطق مهم نمایشگاهی محسوب می شود و شما با مراجعه به این بازار می توانید از محصولات متنوعی دیدن فرمایید .

منطقه صنعتی کارخانه قند از ناحیه های تولیدی قدیمی در شهرستان ملایر می باشد که بخشی از تولیدات این شهرستان را به خود اختصاص داده است .

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟