توزیع فراخوان مسابقه کتابخوانی «انتخاب صالحان» بین کانون های مساجد مازندران


توزیع فراخوان مسابقه کتابخوانی «انتخاب صالحان» بین کانون های مساجد مازندران

حجت الاسلام نعمتی قرا گفت: مسابقه کتابخوانی«انتخاب صالحان» ویژه اعضای کانون های مساجد کشور می باشد و علاقه مندان تا پایان خرداد 1400 می توانند با مراجعه به آدرس https://bachehayemasjed.ir/ در این مسابقه شرکت کنند .

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، ضمن قدردانی از همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای رعایت پروتکل های بهداشتی و ضوابط و مقررات فعالیت در ایام کرونایی حین برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به جهت حضور این بیماری ناخوانده همچنان بخش اعظم فعالیت های کانون های مساجد در فضای مجازی اجرا می شود.

سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به فعالیت هزار و 176کانون فرهنگی هنری در مساجد مازندران اشاره کرد و افزود: علاوه براین کانون ها، ۳۲۸ کتابخانه مخزن دار و۹۹ کتابخانه که در زمره کتابخانه های باز در شبستان مسجد قرار دارند که به اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان خدمات کتابخانه ای ارائه می کنند .

وی به اقبال مردم شهرها و روستاهای مازندران نسبت به کتابخانه های مساجد اشاره کرد و گفت: این کتابخانه ها در طول سال علاوه برامانت دادن کتاب، طرح های ابتکاری شامل برگزاری مسابقات کتابخوانی را نیز متناسب با ایام خاص در دستور کار خود قرار می دهند.

حجت الاسلام نعمتی ادامه داد: به طور نمونه طرح«شنبه های کتاب»به صورت مجازی در ایام کرونا به همراه خلاصه نویسی کتاب با موضوعات قرآنی، علمی، هنری، فرهنگی وآموزشی در دست اجراست.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «انتخاب صالحان»، افزود: در راستای مشارکت حداکثری و بصیرت افزایی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، ستاد فهمای کشور این مسابق مجازی را تدارک دیده است.

حجت الاسلام نعمتی قرا از اعضای کانون های مساجد مازندران برای شرکت در این مسابقه دعوت کرد و گفت: این مسابقه از مجموعه بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون انتخابات گردآوری شده و شامل سه بخش «اصولگرا و اصلاح طلب انقلابی» ، «همه با هم» و «خواب های بی تعبیر» است.

وی یاد آورشد: این مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور می باشد و علاقه مندان تا پایان خرداد 1400 می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir/ در این مسابقه شرکت کنند .

سرپرست ستاد فهمای مازندران خاطرنشان شد: به نفرات برتر در این مسابقه به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !