رشد آلت کوین ها همزمان با تلاش بیت کوین برای ایجاد حمایت در 50،000 دلار


گاوهای بیت کوین تلاش می کنند قیمت بیت کوین را به بالای 50،000 دلار برسانند و این در حالی است که ADA ، MATIC و سایر آلت کوین های رشد های بالایی را تجربه کرده اند.

رشد آلت کوین ها همزمان با تلاش بیت کوین برای ایجاد حمایت در 50،000 دلار

گاوهای بیت کوین تلاش می کنند قیمت بیت کوین را به بالای 50،000 دلار برسانند واین در حالی که ADA ، MATIC و سایر آلت کوین های رشد های بالایی را تجربه کرده اند. در حال حاضر و در زمان نوشتن این خبر بیت کوین با قیمت 48300 دلار در صرافی های مختلف در سطح در حال خرید و فروش میباشد.

بیت کوین (BTC) همچنان به دنبال راهی برای گذر از وضعیت حال حاضر خود است و این در حال است که حجم بازار اتریوم و سایر آلت کوین ها از از 13 مه بالاتر رفت. همزمان با اعلام کوین بیس مبنی بر لیست شدن این ارز دیجیتال در این صرافی و همچنین توییت ایلان ماسک مبنی بر اینکه این که " در حال کار با توسعه دهندگان دوج کوین برای بهبود کارایی معاملات این ارز دیجیتال است قیمت آن با افزایش 47 درصدی رو به رو شد.

رشد آلت کوین ها همزمان با تلاش بیت کوین برای ایجاد حمایت در 50،000 دلار

در حالی که بسیاری از آلت کوین ها در طی دوره بهبود وضعیت خود رشد های دو رقمی را تجربه کرده اند ، قیمت بیت کوین (BTC) همچنان در سطح $ 50،000 در حال تقلا است. زیرا کیف پول هایی که حاوی حداقل 1000 بیت کوین است در مقایسه با ماه قبل 4.7٪ کاهش یافته است ، که نشان دهنده چرخش سرمایه گذاران به سایر بازار ها و یا آلت کوین ها می‌باشد.

داده های بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان می دهد که در حالی که بیت کوین در وضعیت رنج به سر میبرد ، تقاضا برای اتریوم (ETH) منجر به افزایش 18 درصدی آن شد و توانست به قیمت 4173 دلار دست پیدا کند.

رشد آلت کوین ها همزمان با تلاش بیت کوین برای ایجاد حمایت در 50،000 دلار

داده های گلاس نود (Glassnode) نشان می دهد که کیف پول هایی که حداقل 32 اتریوم را نگه داشته اند در ماه های اخیر به طور مداوم کاهش یافته اند و این امر حاکی از آن است که علاقه به تصمیم شبکه اتریوم برای تغییر شبکه از حالت اثبات کار به اثبات سهام در حال کاهش است.

رشد سایر آلت کوین ها در بازار

هنوز در مورد اینکه آیا آلت سیزن شروع شده است یا نه تردید هایی وجود دارد. اما با کاهش دامیننس بیت کوین شاهد گرایش سرمایه گزاران به سمت آلت کوین ها هستیم.

رشد آلت کوین ها همزمان با تلاش بیت کوین برای ایجاد حمایت در 50،000 دلار

در این میان یکی از آلت کوین هایی که توانست به رشد خوبی دست پیدا کند Polygon (MATIC) است که طی 24 ساعت گذشته 60٪ افزایش قیمت داشته است و به بالاترین قیمت خود یعنی 1.75 دلار رسیده است. پروژه دیگری که قیمت آن در 13 مه 45 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد ، iExec RLC (RLC) است ، یک شبکه محاسبات ابری غیرمتمرکز که در اوایل هفته پس از اعلام صرافی Coinbase برای لیست شدن آن رشد بالایی را تجربه کرد.

از دیگر عملکردهای قابل توجه می توان به افزایش 80 درصدی قیمت Ergo (ERG) و 48 درصدی قیمت Sora (XOR) اشاره کرد که قیمت این توکن را به بالای 800 دلار رساند. در حال حاضر محدودیت کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده 2.307 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 40.3٪ است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت بیت کوین و 5 ارز دیجیتال مهم امروز 1 خرداد 1403