نمایشگاه عکس‌های منتخب مسابقه زن در قاب نیایش کیش گشایش یافت


نمایشگاه عکس‌های منتخب مسابقه زن در قاب نیایش کیش گشایش یافت

کیش - ایرنا - نمایشگاه عکس های منتخب مسابقه زن در قاب نیایش با حضور آثاری از 31 عکاس کشور در جزیره کیش گشایش یافت.

رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسابقه عکاسی "زن در قاب نیایش" رویدادی فرهنگی بوده که مادران روزه دار ایران اسلامی را در قاب دوربین‌ عکاسان حرفه‌ای و آماتور قرار داد اظهار داشت: طی ماه مبارک رمضان ۸۰۰ عکس از ۱۸۵ عکاس شرکت به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

عالمه خسروی اظهار داشت: شرکت کنندگان در این مسابقه ۷۵ عکاس خانم و ۱۱۰ عکاس آقا بودند که ۳۷ اثر و سه مجموعه عکس از پنج هنرمند خانم و ۲۶ هنرمند مرد به بخش نمایشگاهی راه یافته است.

وی اضافه کرد: در بخش تک عکس داوود عامری از گرگان، مریم آل مومن دهکردی از شهر کرد و میلاد حدادیان از مشهد به ترتیب مقام های اول تا سوم و در قسمت مجموعه عکس نیز عرفان کوچاری با مجموعه پروانگی از تهران به عنوان منتخب این مسابقه از سوی داوران انتخاب شدند.

رییس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: عکاسان راه یافته به بخش نمایشگاهی این در بخش تک عکس مسابقه نیز شامل اسحاق آقایی از یاسوج، امیر حسین کمالی از اصفهان، محمود خاکباز و امیر حسین یگانه هر ۲ از کیش، امیرصادقیان از شیراز، بهزاد نعمتی از کردستان، پوریا ترابی از قزوین، پویا بیات و حمیدرضا بازرگانی عر ۲ از زنجان و جابر غلامی از اراک است.

وی افزود: حمید رضا حبیبی از قوچان، سعید قاسمی از اهر، عبدالرحمن رافتی از همدان، علی ابک از سرخه، محسن کابلی و داوود عامری هر ۲ از گرگان، محمدحسن صلواتی، میلاد حدادیان، جواد رضایی و حسین حسین زاده هر چهار نفر از مشهد، مرضیه سلیمانی، زهیر صیدانلو، هوتن باباپور، روح الله صادقی، آرشیده شاهنگی، زهره لک، سارا رجایی از هفت نقر از تهران و مریم آل مومن دهکردی از شهر کرد دیگر عکاسان راه یافته به بخش نمایشگاهی این مسابقه هستند.

خسروی اظهار داشت: راه یافتگان در بخش مجموعه عکس نیز عرفان کوچاری از تهران، علیرضا نصری از قزوین و مصطفی حسن زاده از گرگان هستند افزود: یلدا معیری، فاطمه بهبودی و سید حسین تهوری داوری این مسابقه را بر عهده داشتند و لیلی صدیق دبیر اجرایی آن بود.

نمایشگاه عکس های منتخب مسابقه زن در قاب نیایش به مدت هفت روز تا ۳۱ اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی کیش گشایش یافته است.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟