سواری پژو پارس با 200 کیلومتر سرعت در کیش متوقف شد


سواری پژو پارس با 200 کیلومتر سرعت در کیش متوقف شد

کیش - ایرنا - رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کیش از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پارس با 200 کیلومتر سرعت در این جزیره خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ بهرام ایمانی نسب روز یکشنبه اظهار داشت: برابر تماس مردمی با شماره ۱۲۰ مرکز فوریت های پلیس راهورمبنی بر رانندگی پرخطر و سرعت غیرمجاز خودروی پژو پارس، تیم گشت پلیس راهور کیش به موقعیت اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: خودروی پژو که با سرعتی نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر در محور بلوار ایران در حال تردد بود مشاهده و توسط ماموران پلیس راهور متوقف شد.

سرهنگ ایمانی نسب با بیان این که برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پلیس راهوراست، افزود: به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز "سرعت و سبقت غیر مجاز " و آلودگی صوتی خودروی مذکور پس از اعمال قانون خودرو روانه پارکینگ شد.

وی افزود: هدف پلیس از اعمال قانون این است تا رانندگان با توجه بیشتری قوانین و مقررات را رعایت کرده و سهم خود را در تأمین امنیت معابر شهری ایفا نموده و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.

رییس پلیس راهور کیش یادآور شد: مرکز فوریت های ترافیکی پلیس راهور ۱۲۰ در تمامی ساعات شبانه روزی آماده دریافت اطلاعات و خدمات رسانی به مردم شریف و مؤمن جامعه خواهد بود.

حداکثر سرعت مجاز حرکت خودروها در جزیره کیش ۸۰ کیلومتر است؛ سرعت تا ۱۰۰ کیلومتر مشمول جریمه و بیشتر از آن علاوه بر جریمه موجب توقیف خودرو می‌شود.

جزیره کیش یکی از چهار مناطق گردشگر پذیر جنوب غرب آسیا بوده که همه ساله حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر گردشگر پذیرش می‌کرد که در سال گذشته به حداقل ممکن رسیده است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده که در گذشته آن را قیس می خواندند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت راهبردی، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


قهرمانی پیشکسوتان استقلال/ 150 میلیون تومان عواید جام صرف امور خیریه