روابط‌عمومی‌ها موجبات آگاهی و شفاف‌سازی جامعه را مهیا می‌کنند


روابط‌عمومی‌ها موجبات آگاهی و شفاف‌سازی جامعه را مهیا می‌کنند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: روابط‌ عمومی‌ها که ارتباط قوی و موثر با دیگران را با هدف افزایش بهره وری سازمانی انجام و تعامل سازنده‌ای با مخاطب خود دارند را هنرمندانی فرهیخته می‌دانیم که با تخصص خود موجبات آگاهی و شفاف‌سازی جامعه را مهیا می‌کنند.

به گزارش ایرن، «بهرام فاضلی‌زاد» روز دوشنبه ضمن تبریک «روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی» به تمام مسوولان و کارکنان روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه استان افزود: ۲۷ اردیبهشت در تقویم بین‌الملل «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» نامگذاری شده است روزی برای گرامیداشت دانشی که حتی از آن به عنوان هنر هشتم یاد می‌کنند تا اهمیت روابط عمومی را در جهان امروز بیشتر نشان دهند.

وی ادامه داد: این تعریف، نشانگر اهمیت و جایگاه حساس، مهم و بی‌همتای روابط عمومی به‌عنوان یک واحد پژوهشگر و با نفوذ در جامعه هدف است که روی تصمیم‌گیری‌های کلی سازمانی و نهادی تاثیر می‌گذارد.

فاضلی‌زاد اظهار داشت: به عبارت دیگر روابط عمومی‌ها اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیر، کارکنان و مخاطبین هستند که رویکردی مبتنی بر روشن‌گری افکار، مردم مداری و احترام به حقوق افراد دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه روابط عمومی امروزه در همه سازمان ها و محیط های کاری بسیار حائز اهمیت است، گفت: اینجانب با تبریک این روز گرامی بر همه کوشندگان و کنشگران عرصه روابط عمومی، سربلندی و موفقیت همگان را از خداوند منان خواستارم و دستاوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج می‌نهم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی