رونق فرهنگی و اقتصادی شعار مهم کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر


رونق فرهنگی و اقتصادی شعار مهم کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر

قلندری گفت: رونق فرهنگی و اقتصادی شعار مهم کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر است و با استفاده از تمام توان در این راستا بسیج شده ایم و جوانان و اعضای کانون جهادی پای کار هستند.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور شکل گرفته و توجه به امورات مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی و اقتصادی در دستور کار است.

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: انجام فعالیت‌هایی متناسب با امکانات و توانمندی‌ها یک مسجد به همت و تلاش اعضای کانون مساجد با توجه به استعدادهایی درون هر محله از جمله امورات مهمی است که در طول سال اجرایی می شود.

وی با اشاره به کار جهادی بچه های مسجدی در دوران کرونا تصریح کرد: در دوران کرونا مشاهده کردیم که بچه مسجدی ها همواره پای کار انقلاب و نظام هستند و در کنار توجه به امورات فرهنگی و اجتماعی در بخش اقتصادی و توجه به مایحتاج زندگی افراد هم دغدغه مند وارد عمل شدند.

قلندری گفت: رونق فرهنگی و اقتصادی شعار مهم کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در سال جدید است و با استفاده از تمام توان در این راستا بسیج شده ایم و جوانان و اعضای کانون جهادی پای کار هستند.

وی افزود: استفادده از نیروهای جوان و با فکر و اندیشه جدید در کنار نیروهای پا به سن گدشته و البته دارای تجارب فراوان گذشته موجب شده است تا با استفاده از همفکری گذشتگان و تجربه‌های جدید و به خدمت گرفتن نیروی مستعد کانون برای تعالی هر چه بیشتر فعالان کانون و اثرگذاری در جامعه اقدام شود.

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر یادآور شد: تلاش داریم تا در سال جدید در کنار همه فعالیت های در دستور کار کانون مساجد، با استفاده از برنامه‌های مشارکتی برای توسعه هر چه بیشتر امور اقتصادی و عمل به فرامین رهبری در سال جدید گام برداریم.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟