جهاددانشگاهی سمنان با مزیت‌های دانش‌بنیان در توسعه استان نقش‌آفرین شود


جهاددانشگاهی سمنان با مزیت‌های دانش‌بنیان در توسعه استان نقش‌آفرین شود

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور گفت: جهاددانشگاهی سمنان ظرفیت‌های مطلوب فناورانه و دانش‌بنیان دارد که باید برای توسعه استان استفاده شود.

به گزارش ایرنا، مهدی باصولی عصر یکشنبه در پایان سفر به سمنان به رسانه ها افزود: جهاددانشگاهی می‌تواند با بهره گیری از مزیت های استان و با اجرای طرح های دانش بنیان و فناورانه و با حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی در جهت توسعه استان حرکت کند.

وی بیان کرد: زیرساخت ارائه خدمات فناورانه در جهاددانشگاهی استان سمنان ایجاد شده است و با همت این مجموعه زیرساخت مناسبی جهت ارائه خدمات فناورانه به ویژه پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در شهرستان مهدیشهر ایجاد شده است.

وی گفت: با پیگیری دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کشور همکاری بین واحدی خوبی بین جهاددانشگاهی استان سمنان و پژوهشگاه رویان، جهت ارائه‌ خدمات اصلاح نژاد دام سبک در استان سمنان در سال ١۴٠٠ آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور ادامه داد: پروژه رویان در شهرستان مهدیشهر از جمله پروژه های شاخص جهاددانشگاهی در استان سمنان است که زیرساخت مناسبی به لحاظ فیزیکی ایجاد شده است.

باصولی گفت: این مجموعه در حال حاضر در مرحله تجهیز قرار دارد که متناسب با نوع برنامه و مأموریت آن، این امر انجام خواهد شد که در این مرحله هم نیازمند حمایت و مساعدت استانی و ملی است.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور افزود: جهاددانشگاهی استان سمنان دارای ظرفیت های خوبی است و ارتباط خوبی با دستگاه‌های اجرایی دارد و استان می‌تواند از این ظرفیت ها استفاده کند زیرا دارای ترکیب نیروی انسانی جوان، باتجربه و ارزشمندی است.

وی گفت: مسائل مربوط به نیروی انسانی و توجه به این سرمایه‌ ارزشمند باید مورد نظر تصمیم‌گیران واحدهای سازمانی باشد تا بتوان سطح رضایت را در مجموعه‌ جهاد دانشگاهی ارتقا داد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور به همراه مدیرکل امور واحدها، پژوهشکده ها، سازمان ها و مراکز جهاددانشگاهی و مدیر کل برنامه ریزی و نظارت راهبردی جهاددانشگاهی به استان سمنان سفر کردند.

باصولی در سفر یک روزه به شهرستان های سمنان و مهدیشهر از نزدیک روند پیشرفت پروژه ها و طرح های عمرانی جهاددانشگاهی استان سمنان را بازدید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی