پرتابگر چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی جوانان جهان راه یافت


پرتابگر چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی جوانان جهان راه یافت

شهرکرد - ایرنا - صادق صمیمی پرتابگر چهارمحال و بختیاری در مسابقه رکوردگیری ماده پرتاب دیسک موفق شد حدنصاب لازم برای حضور در مسابقات دوومیدانی جوانان جهان در کنیا را به دست بیاورد.

رییس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقه رکوردگیری در ۲ ماده پرتابی دیسک و وزنه به دلیل به تعویق افتادن رقابت‌های قهرمانی کشور و در پیش بودن مسابقات جوانان جهان، عصر دوشنبه در مجموعه آفتاب تهران برگزار شد و پرتابگر استان توانست حدنصاب حضور در مسابقات جهانی را کسب کند.

داریوش صمیمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه حدنصاب حضور در رقابت ماده پرتاب دیسک رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان ۵۷ متر تعیین شده است،تصریح کرد: صادق صمیمی در مسابقه رکوردگیری، پرتاب ۵۸ متر و ۹۲ سانتی‌متر را به ثبت رساند.

وی یادآور شد: مسابقات دوومیدانی جوانان جهان اواخر مردادماه در شهر نایروبی کشور کنیا برگزار می‌شود و بنا بر تصمیم فدراسیون دوومیدانی، ارزیابی دیگر ورزشکاران رده سنی جوانان که شانس بالایی برای کسب حدنصاب حضور در این رقابت‌ها را دارند نیز در آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پیش از این قرار بود مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی روزهای ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت به میزبانی شهرکرد برگزار شود که به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، این مسابقات لغو شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟