ماجرای ثبت نام اعزام به فلسطین


ماجرای ثبت نام اعزام به فلسطین

ثبت نام برای اعزام به فلسطین نام پویش سپاه سلیمانی ها است که برای حمایت از مردم فلسطین راه اندازی شده است.

ماجرای ثبت نام اعزام به فلسطین

به گزارش راهبرد معاصر ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه طی روزهای گذشته که به شهادت گروهی از مردم فلسطین منجر شده است افکار عمومی جهان به ویژه مردم کشور را جریحه دار کرده است. در این میان برای دفاع از مردم فلسطین پویش سپاه سلیمانی ها ثبت نام افتخاری داوطلبین اعزام به فلسطین اشغالی راه اندازی کرده است. شرکت کنندگان در پویش سپاه سلیمانی درصدد هستند تا این پیام را به ملت فلسطین برسانند که شاگردان مکتب سلیمانی در نابودی اسرائیل کنار انها خواهند بود.

ماجرای ثبت نام اعزام به فلسطین

بر این اساس متقاضیان برای ثبت نام می توانند به لینک http://pouyeshi.ir/Palestine مراجعه کنند. با ورود به این لینک داوطلبان می توانند نام خود را ثبت کنند. در صفحه اول اینسایت آمده است:

داوطلبین اعزام به فلسطین اشغالی

ألیس الصبح بقریب

صهیونیست‌ها فلسطین غصب‌شده را از روز اوّل به یک پایگاه تروریسم تبدیل کرده‌اند. اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّتهای مسلمان است. مبارزه با این رژیم سفّاک، مبارزه با ظلم و مبارزه با تروریسم است؛ و این وظیفه‌ای همگانی است" رهبر معظم انقلاب اسلامی / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

در پی بیانات رهبر معظم انقلاب، پویش مردمی داوطلبین اعزام به فلسطین اشغالی جهت مبارزه با رژیم سفّاک و کودک‌کش اسرائیل و همچنین رساندن پیام همراهی با مردم مظلوم فلسطین و گروه‌های مقاومت اسلامی، با نام «سپاه سلیمانی‌ها» ویژه برادران و خواهران مسلمان به صورت نمادین اعلام عضویت کرد.

ماجرای ثبت نام اعزام به فلسطین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی