رضایت مردم از عملکرد مدیران محرک مشارکت حداکثری در انتخابات است


رضایت مردم از عملکرد مدیران محرک مشارکت حداکثری در انتخابات است

بجنورد _ ایرنا _ فرماندار شهرستان اسفراین گفت: بهترین تشویق و ترقیق مردم به مشارکت حداکثری عملکرد کاری خوب مدیران و ایجاد رضایتمندی در مردم است.

به گزارش ایرنا مهدی کرامتی دوشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان اسفراین اظهار داشت: این شهرستان در تمام دوره های گذشته با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سابقه خوبی از خود نشان داد و در این دوره از انتخابات نیز همه وظیفه داریم‌ برای دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم.
وی اضافه کرد : مدیران دستگاههای اجرایی با انجام وظایف به موقع در خدمات رسانی به مردم زمینه و بستر مناسب را برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری فراهم کنند.
تحقق شعار سال معیار ارزیابی عملکرد مدیران
فرماندار شهرستان اسفراین گفت : میزان تحقق شعار سال معیار اصلی برای ارزیابی عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی در این شهرستان مدیران شهرستان قرار می گیرد.
کرامتی اظهارداشت : شعار سال ۱۴۰۰ نقشه راه در حوزه تامین رفاه مردم، ارتقای شاخص های اقتصادی و استقلال و عدم وابستگی به خارج از کشور است و نقش آفرینی مدیران‌ شهرستان‌در این فرآیند و تلاش برای تحقق شعار سال شاخص و ملاک سنجش و ارزیابی های عملکرد قرار می گیرد.
وی بر لزوم شناخت درست نقش و وظایف مدیران و عمل به موقع آنها ا در تحقق شعار سال تاکید کرد.
رییس شورای اداری شهرستان اسفراین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره ظرفیت نخبگان شهرستان گفت: نخبگان و دانشگاه ها موتور محرکه توسعه شهرستان هستند که از این ظرفیت به قدر کافی بهره نبرده ایم و مرکز رشد و واحد های فناور مختلف در شهرستان فرصت و ظرفیتی بالا برای بهره گیری از دانش و تخصص آنان برای حل مشکلات حوزه های مختلف شهرستان کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
کرامتی با تاکید بر اهتمام جدی مدیران بر اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان افزود: اولویت با اتمام پروژه نیمه تمام است که دولت برای آنها در شرایط سخت اقتصادی اعتبارات فراوانی هزینه کرده است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد .
انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری وششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری در استان خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری