توهین به رقیب نمی‌تواند مردم را پای صندوق‌های رأی آورد


توهین به رقیب نمی‌تواند مردم را پای صندوق‌های رأی آورد

تهران- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: با توهین به رقبت و تخریب دیگر رقبا نمی‌توان مشارکت آحاد جامعه در انتخابات که زمینه ساز اقتدار نظام است را فراهم کرد.

شکرالله حسن‌بیگی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دغدغه اصلی امروز تمامی مسوولان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق مشارکت عمومی جامعه در انتخابات ۲۸ خرداد است چرا که امروز دشمنان نظام تلاش دارند تا با دلسرد کردن مردم، این مشارکت را به حداقل برسانند.

وی افزود: امروز دشمنان نظام تلاش دارند تا با ناامید کردن مردم، زمینه قهر آنان با صندوق‌های رأی را فراهم کنند و همه باید از فرصت باقیمانده به درستی استفاده کرده و این واقعیت را به جامعه القاء کنند که رأی آنان در سرنوشت کل جامعه اثرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور ایران اسلامی باید از آراء بالایی برخوردار باشد تا بتواند در اداره کشور و مذاکره با جهان، از پشتوانه عظیم مردمی بهره ببرد.

حسن بیگی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود از کلید واژه‌هایی استفاده کرده‌اند که باید از آن برای حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی استفاده کرد.

وی از نشانه وفاداری ملت ، حفظ کشور با حضور پرشور مردم، مأیوس کردن دشمن، از دست دادن کارائی توطئه دشمن، مصونیت، اقتدار، امنیت، تقویت نظام و قرار گرفتن کشور در حصار امن به عنوان کلیدواژه‌های یاد کرد که از سوی رهبر معظم انقلاب در مشارکت حداکثری مردم اعلام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: از طرفداران داوطلبان انتخابات درخواست می‌شود تا فقط به حمایت از فرد مورد نظر خود بپردازند چرا که تخریب کردن و تهمت زدن به رقبت، جز مأیوس کردن مردم به ویژه نسل جوان، نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت.

وی با اشاره به پیش‌بینی شعب اخذ رأی در استان تهران گفت: بر اساس پیشنهاد فرمانداران، ۷ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در سطح استان تهران پیش بینی شده که این تعداد شعب باید به تصویب هیات‌های اجرایی انتخابات در شهرستان برسد.

معاون استاندار تهران افزود: با حکم استاندار تهران ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان رئیس کمیته بهداشت ستاد انتخابات منصوب شده و وی در جلسات ستاد انتخابات حضور دارد تا روند اجرای انتخابات، بر اساس پروتکل های بهداشتی صورت گیرد و در شهرستان‌های استان نیز رؤسای شبکه بهداشت عهده دارد این مسوولیت می‌باشند.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۲۰۰ هزار نفر در اجرای انتخابات حوزه استان تهران گفت: با توجه به تعداد زیاد برگزارکنندگان انتخابات به دلیل برگزاری چهار انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میاندوره‌ای مجلس خبرگان و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شهر تهران، به ستاد انتخابات کشور پیشنهاد شده که این افراد پیش از برگزاری انتخابات علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.

وی افزود: پیش بینی می‌شودکه شمارش آراء در تهران تا روز دوشنبه پس از انتخابات ادامه داشته باشد از این رو واکسینه شدن برگزار کنندگان انتخابات، دغدغه آنان را در مصونیت از بیماری کرونا برطرف می کند.

حسن بیگی اظهارداشت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره‌ای مجلس خبرگان و شورای اسلامی در استان تهران به صورت دستی بوده و با پیشنهاد فرمانداری پاکدشت، به احتمال زیاد، انتخابات شورای اسلامی در این شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سفره هفت سین به یاد شهدا در مترو تهران پهن شد