تلویزیون سامسونگ AU7000بعد از ماه ها انتظار با قیمت استثنایی


تلویزیون سامسونگ  AU7000بعد از ماه ها انتظار با قیمت استثنایی

عاشقان فیلم و سریال و فوتبال از اهمیت بالای تلویزیون و صفحه‌ی نمایش به‌خوبی مطلع اند و همه می دانیم که خرید یک تلویزیون با کیفت می تواند تجربه ی نمایش برنامه های تلویزیونی را دو چندان کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت بابانوئل، امروزه برندهای زیادی در سراسر دنیا انواع تلویزیون براساس دانش و فناوری روز تولید می‌کنند که توانایی اتصال از طریق کابل، بلوتوث و اپلیکیشن‌های گوناگون به وسایل هوشمند از جمله گوشی موبایل، گیرنده ها، کامپیوتر، لپ تاپ و ... را فراهم می کنند.

امروز با شما هستیم با معرفی پرفروش ترین تلویزیون دنیا یعنی تلویزیون سامسونگ AU7000 که شما می توانید برای مشاهده ی اطلاعات و قیمت این تلویزیون روی تلویزیون سامسونگ AU7000 کلیک کنید.

از مشخصات بارز این تلویزیون می توان به نکات زیر اشاره کرد :

· تلویزیون سامسونگ 2021 مونتاژ مصر

· دارای رزولیشن فورکی با قابلیت ارتقاء تصویر

· بهره مندی از آخرین ورژن سیستم عامل تایزن

· موجود در تمام سایزهای 43,49,50,55,65,75,85 اینچ

· خروجی صدا 20 وات

· دارای گیرنده ی دیجیتال و ...

تلویزیون سامسونگ AU7000 امسال با اختلاف هایی نسبت به مدل سال گذشته‌ی خود یعنی TU7000 روانه بازار شده تا باز هم بازه‌ی اقتصادی را بار دیگر در تصاحب خودش قرار دهد. این تلویزیون خوش قیمت طبق معمول یک پنل VA با رزولوشن4K هست که نسبت کنتراست و کیفیت نمایشگر بسیار خوبی دارد که در بازه‌ی قیمتی خود، آن را تقریبا بی رقیب می کند؛ این تلویزیون هنوز یک نمایشگر 60 هرتز واقعی است و از استانداردهای نسل بعدی مانند پورت HDMI 2.1 پشتیبانی نمی کند اما در خصوص استاندارد های ورودی و همچنین چیپ تصویر شاهد پیشرفت های قابل توجهی نسبت به مدل پیشین هم هستیم که در بررسی تخصصی سایت بابانوئل به طور کامل به آن ها اشاره می کنیم، از جمله مهم‌ترین ان ها اضافه شدن استاندارد موشن Xceleratبه علاوه قابلیت اتصال به کامپیوتر های شخصی با برنامه شخصی سازی شده و پیشفرض سامسونگ یعنی Remote Connection است. این تلویزیون سری 7 سامسونگ برای اولین بار لقب Crystal LED TV بهش نسبت داده شده و این خبر از ارتقاءهای هرچند ریز در طراحی و کیفیت تصویر می دهد یعنی تضمین متفاوت بودن این سری 7 با سری 7 های گذشته .

تلویزیون سامسونگ  AU7000بعد از ماه ها انتظار با قیمت استثنایی

تلویزیون کریستالی AU7000 با مناسبت ترین قیمت و بهترین کارایی عرضه شده، یعنی همان ارزش خرید بالا (پول بر ازای کارایی) این تلویزیون همانطور که اشاره شد از وسیع ترین خط تولید ممکن بهره برده و تقریبا در تمامی سایزها تولید و عرضه شده است. (سایزبندی این تلویزیون شامل سایزهای 43,49,50,55,65,75,85 اینچ می باشد)

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون AU7000 از سری تلویزیون های کریستالی سامسونگ می باشد که دقت رنگ و نور بسیار بالایی دارد و با رزولوشن 4K (فورکی) به شما امکان تجربه یکی از با کیفیت ترین فرمت های تصویری را می دهد.

کیفیت صدای تلویزیون AU7000 سامسونگ

کیفیت صدا هم یکی از نقاط قوت دیگر این تلویزیون است که با سیستم صوتی 20 وات 2.2 کاناله با پشتیبانی از استاندار دالبی ویژن و DTS همراه شده و وضح و کیفیت صدای خوبی رو به گوشی کاربر منتقل می کند.

سیستم عامل تلویزیون SAMSUNG AU700

اما قسمت جالب این تلویزیون سیستم عامل و رابط کاربری آن هست. تایزن، که به صورت یکپارچه و اختصاصی توسط خود سامسونگ توسعه پیدا کرده است؛ این سیستم عامل برعکس رقبای دیگرش به صورت کامل زبان فارسی را پشتیبانی می کند و محیط کاربری به صورت باورنکردنی ساده و زیباست و کار کردن با این رابط کاربری بسیار لذت بخش کرده است ، به طوری که از سنین پایین تا بالا، پیر و جوان به راحتی می توانند کار با آن را یاد بگیرند و از آن استفاده کنند. از دیگر ویژگی های تلویزیون سامسونگ AU7000 وجود برنامه های کاربردی مخصوص ایران به صورت پیشفرض است البته یک فروشگاه برنامه و بازی هم دارد که برنامه و بازی به وفور در آن یافت می شود خلاصه که خیلی سیستم عامل و رابط کاربری کامل و بی نقصی ارائه می کند.

سایت های معتبر جهانی با ارائه آمار مشاوره و فروش خود، نشان دادند که یکی از گزینه های انتخابی 30 درصد از خریداران، این سری سامسونگ می باشد.

اگر که به دنبال خرید تلویزیون هستید حتما این مدل را در بین انتخاب های خود داشته باشید. با توجه به نرخ بالای تورم به قول معروف؛ هرچه سریعتر بهتر، هر دقیقه ای که می گذرد قیمت دلار تغییر می‌کند.

در واقع خیلی ها به این نکته توجه نمی کنند که با خرید یک تلویزیون برای منزل و استفاده شخصی هم می توانند سرمایه گذاری کنند! این روش برای کسانی که می خواهند پولشان جلو چشمشان باشد اما ارزش آن کم نشود بسیار مناسب خواهد بود، شایان ذکر است که این مطلب از سوی وب سایت بابانوئل تولید و ویرایش شده است که یک وب سایت تخصصی برای بررسی و معرفی محصولات برتر برندهای جهانی در ایران است و شما می توانید بررسی کامل تر تلویزیون AU7000 و هر محصول خانگی دیگری که در ایران موجود باشد را در آنجا ببیند تا با چشم باز خرید کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

همچنین می توانید برای مشاوره خرید با شماره های زیر با ما در تماس باشید:

09186663748 رستمی

09186663746 امیدی

09186663442 محمدی

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !