دوئل تویوتا لندکروزر پرادو و میتسوبیشی پاجرو اسپرت


دوئل تویوتا لندکروزر پرادو و میتسوبیشی پاجرو اسپرت

مرحلهٔ مقدماتی، گروه نوزدهم، شاسی‌بلندهای آفرودی، دوئل دوم نتایج دوئل قبلی بین جیپ رانگلر و سوزوکی جیمنی مجموع آراء: 1365 آراء جیپ: 1036 آراء سوزوکی: 329 پیروز دوئل: جیپ رانگلر با کسب 76 درصد از کل آراء دوئل‌های این گروه جیپ رانگلر سوزوکی جیمنی جیپ رانگلر میتسوبیشی پاجرو اسپرت تویوتا پرادو ؟ مرسدس بنز G … The post دوئل تویوتا لندکروزر پرادو و...

مرحلهٔ مقدماتی، گروه نوزدهم، شاسی‌بلندهای آفرودی، دوئل دوم

نتایج دوئل قبلی بین جیپ رانگلر و سوزوکی جیمنی

مجموع آراء: ۱۳۶۵

آراء جیپ: ۱۰۳۶

آراء سوزوکی: ۳۲۹

پیروز دوئل: جیپ رانگلر با کسب ۷۶ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه
جیپ رانگلر سوزوکی جیمنی
جیپ رانگلر
میتسوبیشی پاجرو اسپرت تویوتا پرادو
؟
مرسدس بنز G کلاس لندروور دیفندر
؟
فورد برانکو تویوتا فورانر
؟

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

دوئل تویوتا لندکروزر پرادو و میتسوبیشی پاجرو اسپرت

تاریخ معرفی: آگوست ۲۰۱۵

امتیاز از اتو اکسپرس: ۲.۰ از ۵

امتیاز از اتوکار: ۳.۰ از ۵

فروش سال ۲۰۱۹ در اروپا: ۵۵۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۹۰ دستگاه

گارانتی: ۵ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: توانایی‌های آفرود بالا، فضای کافی برای هر هفت سرنشین حتی صندلی‌های ردیف سوم، تجهیزات خوب

نقاط منفی: کیفیت رانندگی ضعیف و ناامیدکننده، سواری ناراحت، مصرف سوخت بالا

چکیده: هرچند پاجرو اسپرت یک اس‌یووی هفت‌نفرهٔ توانمند است که آفرود خوبی دارد اما تقریباً از همه لحاظ در پس رقبای خود قرار می‌گیرد

تویوتا لندکروزر پرادو

دوئل تویوتا لندکروزر پرادو و میتسوبیشی پاجرو اسپرت

تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۰۹

امتیاز از اتو اکسپرس: ۳.۰ از ۵

امتیاز از اتوکار: ۳.۵ از ۵

فروش سال ۲۰۱۹ در اروپا: ۶,۳۵۹ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۴,۴۸۹ دستگاه

گارانتی: ۵ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کیفیت ساخت چشمگیر، آفرود خیلی خوب، کابین جادار، قابلیت اطمینان افسانه‌ای

نقاط منفی: قیمت گران تیپ‌های بالایی، فضای بار اندک با هفت صندلی، سواری و هندلینگ ضعیف

چکیده: تویوتا لندکروزر افسانه‌ای توانایی‌های آفرود بسیار عالی و قابلیت اطمینان فوق‌العاده‌ای دارد، بسیار ساده و کاربردی است و هنوز هم خودرویی ایده‌آل برای شرایط سخت است اما نسبت به رقبا قیمت بالاتری دارد

مقایسهٔ مشخصات فنی

میتسوبیشی پاجرو اسپرت
تویوتا لندکروزر پرادو
پیشرانه ۲.۴ لیتری I4 ۲.۸ لیتری I4
تنفس توربودیزل توربودیزل
قدرت ۱۸۱ اسب بخار ۱۷۷ اسب بخار
گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر ۴۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۶ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۱۱.۰ ثانیه ۱۲.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر/ساعت ۱۷۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۸.۵ لیتر ترکیبی ۹.۶ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۲۲۷ گرم/کیلومتر ۲۵۲ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۶۸ لیتر ۸۷ لیتر
وزن ۲۱۰۰ کیلوگرم ۲۱۸۰ کیلوگرم
طول ۴,۷۸۵ میلی‌متر ۴,۸۴۰ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۰۰ میلی‌متر ۲,۷۹۰ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۵۰۰ لیتر ۱۲۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۷ نفر ۵ یا ۷ نفر
قیمت پایه بریتانیا ۳۱,۹۵۰ پوند ۳۲,۶۹۹ پوند
قیمت موردبررسی ۳۱,۹۵۰ پوند ۴۲,۳۵۰ پوند
این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند آفرودی لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

تویوتا لندکروزر پرادو میتسوبیشی پاجرو اسپرت

نمایش نتایج

دوئل تویوتا لندکروزر پرادو و میتسوبیشی پاجرو اسپرت Loading ...

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


میتسوبیشی های تازه وارد به ایران چه مشخصاتی دارند؟