تقویت پوشش تلفن همراه در چهارمحال و بختیاری نیازمند احداث 10 سایت


تقویت پوشش تلفن همراه در چهارمحال و بختیاری نیازمند احداث 10 سایت

سرپرست شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری گفت: پوشش‌دهی تلفن همراه در نقاط جاده‌ای استان با مشکل مواجه است و حداقل باید 10 سایت تقویت‌کننده دیگر در این استان احداث شود.

هومان محمودی ۲۹ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکلات پوشش‌دهی تلفن‌ همراه در برخی از نقاط شهری در استان، اظهار کرد: این مسئله به‌دلیل کم‌لطفی‌های مردم است، برخی شهروندان معتقدند که امواج موبایل سرطان‌زا است، همین مسئله باعث می‌شود که احداث دکل‌های مخابراتی با مشکل مواجه شود.

سرپرست شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری افزود: پوشش‌دهی تلفن همراه در نقاط جاده‌ای استان با مشکل مواجه است و حداقل باید ۱۰ سایت تقویت‌کننده دیگر در این استان احداث شود.

وی با بیان اینکه تمامی شهرهای چهارمحال و بختیاری به فیبر نوری متصل هستند، گفت: پروژه‌های فیبر نوری دیگری نیز برای استان تعریف شده و در حال اجرا هستند.

محمودی با اشاره به اینکه متقاضی تلفن ثابت در چهارمحال و بختیاری کم است، ادامه داد: تعهدات تلفن ثابت مربوط به شهرها بوده و باید تلفن ثابت وجود داشته باشد تا ADSL به آن تعلق بگیرد.

وی درخصوص پروژه FTTS ، توضیح داد: چندین سال از تعریف این پروژه می‌گذرد، این تکنولوژی وارد منازل خواهد شد و بسیاری از خدمات مانند پهنای باند اینترنت بالا، هزینه کم، امنیت بیشتر و ... را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، ایجاد این شبکه به‌عنوان یک رسانه استاندارد محسوب می‌شود.

سرپرست شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارزان‌ترین کالا، تعرفه‌های مخابراتی است، گفت: چند سال است که تعرفه‌های تلفن ثابت تغییر نکرده است، اگر افزایشی هم قرار است صورت بگیرد به منزله ارائه خدمات بیشتر است و از مردم تقاضا می‌شود نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به شرکت مخابرات هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

وی با اشاره به سامانه‌های شرکت مخابرات، بیان کرد: تمامی سامانه‌های این شرکت رایگان هستند، سامانه ۱۴۸۱۱۷ مربوط به رفع خرابی و سامانه ۹۹۹۰ به مسائل و مشکلات موبایل مرتبط است، همچنین سامانه ۲۰۲۰ امکان ارائه تمامی خدمات در خصوص تلفن ثابت، اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی تلفن ثابت را فراهم می‌کند.

سرپرست شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همراه اول بیشترین میزان پوشش‌دهی خدمات را در سطح استان دارد، ادامه داد: اطلاعات مربوط به سیم‌کارت رایتل مربوط به سازمان تنظیم مقررات و اداره‌کل فناوری اطلاعات است و شواهد حاکی از آن است که خدمات رایتل قرار است به ایرانسل و همراه اول واگذار شود.

محمودی خاطرنشان کرد: نقاط مشکل‌دار پوشش‌دهی تلفن همراه در سطح شهرکرد شناسایی شده و بیشتر مشکلات مربوط به حوزه پیمانکاری است.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برف و کولاک چهارمحال و بختیاری را فرا می گیرد