سمنانی ها با مشت های گره کرده فریاد حمایت از فلسطینیان سر دادند


سمنانی ها با مشت های گره کرده فریاد حمایت از فلسطینیان سر دادند

سمنان- ایرنا- مردم مومن و انقلابی شهر سمنان عصر چهارشنبه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با برپایی یک تجمع در محوطه کانون فرهنگی جوانان بسیج حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را ابراز داشتند.

به گزارش ایرنا، اراضی اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی ها و درگیری های بسیاری روی داده است.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده اند.

رژیم صهیونیستی نیز حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت می دهد.

جوانان ، زنان، مردان، کودکان و اقشار مختلف شهر سمنان امروز ضمن برگزاری تجمع خود جنایات ددمنشانه صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

مردم در این تجمع با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل" ، "مرگ برآمریکا" و "مرگ بر منافق" و در دست داشتن پلاکاردها و تراکت هایی ضمن ابراز هم دردی با مسلمانان فلسطینی خواستار برخورد نهادهای حقوق بشری با جنایت های اخیر اسرائیلی ها شدند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان در این همایش ضمن سخنانی تاکید کرد که موشک های فلسطین باعث وحشت صهیونیست ها شده و خبر از سست شدن پایه های رژیم غاصب اسرائیل می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن فاطمی نیا افزود: چند سال پیش مقام معظم رهبری سخنی مبنی بر نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده داشتند و امروز اسرائیل در راس ستمگری هاست و کشوری غاصب، ملحد، ناجوانمرد و کودک کش است و این پلیدی ها نتیجه ای جز نابودی آنها ندارد.

وی بیان کرد: آمده ایم که رسالت خود را در برابر استکبار اعلام کنیم تا آنها که دستشان به خون کودکان و زنان آغشته است را محکوم کنیم.
وی با انتقاد از عده ای که به دنبال چراغ سبز دشمن هستند گفت: دشمن شناسی امروز مهم است و جوانان ایران، عراق، لبنان و فلسطین بیرق ها را روزی در قدس برافراشته خواهند کرد.

فاطمی نیا اظهار داشت:تمام دنیا بسیج شدند و در مقابل ظلم خانمان سوز اسرائیل به خیابان ها آمدند.

وی بیان داشت: مردم نباید بگذارند ولایت قضا شود زیرا حاصل این قضا شدن باعث رویدادهای ناگواری در تاریخ اسلام بوده و امروز نیز نباید خواسته رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات روی زمین بماند و مردم با انتخابی بصیر و هشیار و با شناخت دشمنان داخلی و خارجی فرد اصلح را انتخاب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی