17 حوزه برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان کیش آماده شده است


17 حوزه برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان کیش آماده شده است

کیش - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: 12 حوزه در 12 مدرسه برای امتحانات نهایی پایه دانش آموزان این جزیره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا آماده شده است.

پرویز حیدری راد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد حوزه شامل ۹ مذرس پایه ششم، ۶ مدرسه پایه دوازدهم نظری، ۲ مدرسه شاخه کاردانش است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز این پایه ها تا ۲۴ خرداد در این حوزه ها امتحان خواهند داد افزود: ۱۰۰ ناظر مدرسه به همراه بازرسانی از مرکز توسعه سلامت و جمعیت هلال احمر کیش بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این حوزه ها نظارت کامل دارند.

مدیر آموزش و پرورش کیش اضافه کرد: امتحانات پایه ششم از ۲۶ اردیبهشت شروع شده و مقرر شده ۱۰ جلسه امتحانات این دانش آموزان تا ۱۲ خرداد برگزار شود و آزمون های یایه دوازدهم و کاردانش نیز از ۲۷ اردیبهشت آغاز و تا ۲۴ خرداد تداوم دارد.

وی ادامه داد: دستورالعمل بهداشتی و شیوه ‌نامه برگزاری امتحانات حضوری به مدارس ارسال و به ضدعفونی حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از آزمون ها تاکید شده است و در حوزه های امتحانی نهایت دقت در رعایت پروتکل‌ های بهداشتی صورت می گیرد.

حیدری راد به دانش‌ آموزان توصیه کرد با ماسک در آزمون حضور یافته و قبل و بعد از آزمون با مراقبان سلامت همکاری و از دست دادن یا نزدیک شدن به دوستان خود پرهیز کنند.

وی یادآور شد: بقیه پایه های تحصیلی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری با نظارت کامل بازرسان اموزش و پرورش و معلمان در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

کیش دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است.

در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با ۴۴ هزار نفر جمعیت و بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...