ساخت بزرگترین مرکز پزشکی و پارکینگ طبقاتی آبادان در مراحل پایانی


ساخت بزرگترین مرکز پزشکی و پارکینگ طبقاتی آبادان در مراحل پایانی

کار ساخت برج های دو قلوی متروپل به عنوان بزرگترین و کامل ترین مجموعه پزشکی، اداری، تفریحی، تجاری و پارکینگ طبقاتی آبادان در منطقه ی جنوب غرب خوزستان در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرعامل هلدینگ عبدالباقی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان، با بیان اینکه مگا پروژه ی متروپل شامل دو برج ۱۰ طبقه است که توسط دو پل شیشه ای به یکدیگر متصل هستند، اظهار کرد: برج شماره یک مشتمل بر دهها واحد اداری، پزشکی، آزمایشگاه، جراحی های محدود و غیره ساخته شده با بالاترین استانداردهای حوزه سلامت و با کیفیت ترین متریال که به طور کامل و بر اساس نیاز، هر واحد شخصی سازی شده در سال ۱۳۹۸ توسط استاندار وقت خوزستان افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

حسین عبدالباقی؛ با اشاره به واقع شدن برج های دوقلوی متروپل در قالب یک مجموعه ی پزشکی، اداری، تفریحی، تجاری و پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر و قابلیت دسترسی آسان به آن از طریق خیابانهای امیرکبیر، امام خمینی و سعدی، افزود: برج شماره دو در دست احداث متروپل، یک سازه عظیم ۱۱ طبقه ای با زیربنای بیش از ۴۵ هزار مترمربع است که تا پایان امسال فاز نخست آن به بهره برداری می رسد.

وی گفت: سازه ی بتنی متروپل با شمع کوبی های ۲۷ متری و به طور کامل ضد زلزله، دارای نمایی آجری، سنگی مطابق با معماری اصیل شهر آبادان با نورپردازی حرفه ای و چشم نوازیست که امکان ورود آمبولانس و خودروی شخصی به پارکینگ طبقاتی، تردد راحت و ایمن مراجعان در میان برج ها برای دسترسی آسان به واحدهای مورد نظر از طریق دو پل شیشه ای آسودگی خاطر را برای آنان به همراه خواهد داشت.

وی فاصله ی ۲۰ دقیقه ای این مجموعه تا فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان را یادآور شد و گفت: ۶۳ واحد این مجموعه در قالب یک دهکده پزشکی به پزشکان با تخصص های مختلف اختصاص داده شده و مراجعان بدون نگرانی و هدر رفت زمان (به جهت عدم نیاز به جستجوی فراوان) امکان دسترسی به تخصص های مورد نیازشان را پیدا می کنند.

مدیرعامل هلدینگ عبدالباقی همچنین از آسانسورهای شیشه ای با ظرفیت ۴۰ نفر بهه همراه یک آسانسور حمل برانکارد، ورودی وسیع مجتمع با ارتفاع ۶ متر، بیش از ۵۰۰ متر لابی با مبلمان و آینه کاری (هر طبقه بیش از ۷۰ متر) و مجهز به سیستم سرمایشی، راه پله ی عریض با ارتفاع مناسب و پاگـرد استاندارد، وجود ۱۰ دستگاه سانتریفیوژ برای تهویه هوای مجتمع، سیستم اعلام و اطفاء حریق هوشمند در تمامی واحد ها و مشاعات، اتصال به شبکه گاز شهری، تلفن، اینترنت بی سـیم، آنتن مرکزی، دوربیـن مداربسته و سانترال مرکزی، سیستم روشنایی هوشمند و برق اضطراری برای فضای داخلی و نمای ساختمان، مجموعه رسپشن، سـرایداری و حراسـت شبانه روزی مستقر در ساختمان، بوستر پمپ آب مرکزی جهت تقویت آب مصرفی، وجود ۴ منبع آب ۵۰ هزار لیتری برای اطفاء حریق و ذخیره سازی، اتاق برق و یو.پی.اس مجزا، سازه ی ضد زلزله با شمع عمیق به عنوان دیگر امکانات و تجهیزات برج های دو قلوی متروپل نام برد.

حسین عبدالباقی، افزود: طبق منفی یک این برج مختص هایپرمارکت، کافی شاپ، فضای سبز و برخی واحدهای تجاری دیگر است و دیگر واحدها در طبقات همکف، اول و دوم قرار دارند. وید مرکزی و راهروهای عریض فضای دلبازی را برای این مجموعه به وجود آورده اند.

وی با بیان اینکه در طبقه سوم علاوه بر واحدهای تجاری، فودکورت دوبلکس و رستوران سنتی دو طبقه نیز پیش بینی شده است، اظهار کرد: در طبقه چهارم که نخستین طبقه ی پارکینگ طبقاتی قرار دارد سالن سینما، بولینگ، بیلیارد و رستوران سنتی نیز وجود دارد ضمن اینکه طبقات پنجم تا هشتم نیز به پارکینگ طبقاتی واحدهای تجاری و اداری با چشم اندازی به سوی اروندرود اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: در طبقه نهم علاوه بر واحدهای اداری و پارکینگ، باشگاه بدنسازی (بانوان و آقایان به طور مجزا)، قرار دارد و برای طبقه دهم نیز ایوان سبز وسیعی مشرف به خیابان امیری طراحی شده ضمن آنکه در این طبقه نیز پارکینگ و برخی واحدهای اداری نیز لحاظ شده است.

مدیرعامل هلدینگ عبدالباقی؛ یادآور شد: بر روی بام برج شماره دو متروپل؛ علاوه بر پارکینگ، روف گاردن مجتمع با چشم انداز بسیار عالی به شهر آبادان قرار گرفته و عبور در میان طبقات با بهره گیری از ۸ پله ی برقی و هشت آسانسور شیشه ای میسر است و سرمایش مشاعات و واحدهای مجموعه نیز توسط چیلر مرکزی (ساخت آلمان و ایتالیا) تامین می شود.

حسین عبدالباقی، از سینمای ۵ بعدی، سالن همایش و پارک کودک به عنوان دیگر مشخصات برج های دوقلوی متروپل نام برد و گفت: پارکینگ این مجموعه ظرفیت پارک ۷۰۰ خودرو را دارد.

46

کد خبر 1516984


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افزایش 43 درصدی قیمت نان در استان لرستان