بیش از سه هزار زائر فارس مهیای حضور در حج تمتع هستند


بیش از سه هزار زائر فارس مهیای حضور در حج تمتع هستند

زینلی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار زائر فارس آماده حضور در حج تمتع هستند و منتظر پاسخ عربستان هستیم که آنان هنوز جواب ندادند، گفت: هزینه ویزای اربعین 10 نفر که در مسابقه «امین ولایت» شرکت می کنند، توسط حج و زیارت به عنوان جایزه، تامین خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا زینلی»، امروز (شنبه 1 خرداد) در نخستین جلسه هماهنگی دهه کرامت استان فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد، گفت: دعا کنیم با رفع این ویروس منحوس بتوانیم فعالیت های خوبی را داشته باشیم.

مدیر حج و زیارت فارس با یادآوری این مطلب که باید افتخار کنیم که ایران اسلامی میزبان امام رضا (ع)، حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت معصومه (ع) و سایر امامزادگان واجب التکریم (ع) است، افزود: در حوزه حج باید گفت که تا الان تمامی شرایط برای برگزاری حج آماده است و زائرین مهیا هستند و از طریق شبکه های مجازی، آموزش های حج به زائرین ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار زائر فارس آماده حضور در حج تمتع هستند و منتظر پاسخ عربستان هستیم که آنان هنوز جواب ندادند، اضافه کرد: با ایجاد شرایط اعزام به عتبات و سوریه خواهیم داشت.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که سال های گذشته ماکت کعبه را در حرم مطهر قرار داده می شد که بسیار استقبال می شد، افزود: میثاق با حضرت شاهچراغ (ع) هم شاهد بودیم و دیدار با خانواده های شهدا هم اجرا می شد.

وی با اشاره به اینکه در شبکه مجازی ارتباط با زائرین خواهیم داشت، تاکید کرد: 150 دفتر زیارتی ورودی دفتر خود را به بنر دهه کرامت مزین می کنند و بیش از سه هزار و 500 کارگزاران حج را آموزش دادیم که برنامه های حرم تا حرم را به زائرین آموزش دهند.

زینلی در پایان گفت: هزینه ویزای اربعین 10 نفر که در مسابقه «امین ولایت» شرکت می کنند، توسط حج و زیارت به عنوان جایزه، تامین خواهد کرد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)