نبرد پیروزمندانه جوانان فلسطین بی آبرویی مجدد رژیم صهونیستی را رقم زد


نبرد پیروزمندانه جوانان فلسطین بی آبرویی مجدد رژیم صهونیستی را رقم زد

کیش - ایرنا - امام جمعه جزیره کیش در پیام خود به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت در نبرد 12 روزه برابر رژیم صهیونیستی گفت: این موفقیت بی آبرویی مجدد صهیونیسم و استکبار است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در پیام حجت الاسلام احمد حسن‌زاده آمده است:

سلام و درود و تبریک بر ملت غیور فلسطین،غزه ،جهاد ،حماس و جبهه مقاومت، نبرد سنگین ۱۲ روز گذشته، و پس از آن پذیرش آتش‌بس برای اشغالگران صهیونیستی در میان اذهان عمومی در سراسر کره خاک دستمایه ای جز ننگ و بی آبرویی مجدد نداشت.

اما این نبرد برای جوانان و غیرتمندان عرصه مقاومت در فلسطین و غزه نبردی پر افتخار بود و به مردم جهان نشان داد که خون سرخ مقاومت همچنان جاری است و ثمرات این نهال در سراسر عالم به بار نشسته است.

این غیور مردان و زنان مبارز به برکت همدلی و همکاری و اتحاد چندین جبهه مختلف با یکدیگر امروز به سد بسیار محکمی در برابر شقی ترین زورگویان جهان تبدیل شده اند و ان شاالله به زودی لطمات این نبرد برای آسیب دیدگان جبران شود و متجاوزین رژیم صهیونیستی محاکمه و مجازات گردند.

همچنین از خداوند منان مسالت داریم با همت و اتحاد دولت ها و بیداری دنیای اسلام نصرت عظیم و آزادی قدس شریف هر چه زودتر میسر و این سرزمین مقدس از لوث وجود دشمنان غاصب پاک شود.

به گزارش ایرنا، نظامی‌های اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند که در نتیجه جنگ ۱۲ روزه ۲۴۸ فلسطینی شهید شدند که از این تعداد، ۶۶ نفر کودک، ۳۹ نفر زن و ۱۷ نفر سالخورده بودند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست سه ساعته با آتش‌بس موافقت کرد.


منتخب امروز


فدراسیون‌ فوتبال ایران و سازمان منطقه آزاد کیش برای امضای تفاهمنامه همکاری با قطر اعلا...