معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: مشاغل مزاحم در تبریز رو به ازدیاد است


معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: مشاغل مزاحم در تبریز رو به ازدیاد است

تبریز-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش مشاغل مزاحم در نقاط مختلف و شلوغ شهر تبریز ، خواستار اقدام عملی نهادهای مسوول برای مدیریت این وضعیت شد.

جواد رحمتی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای آذربایجان شرقی با بیان اینکه فروش میوه و کالا در بسیاری از تقاطع‌های کلان شهر تبریز به یک معضل تبدیل شده است، اظهار داشت: متاسفانه به علت بی‌ توجهی برخی نهادهای مسئول شاهد افزایش روز به روز این رویه غلط هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد شهرداری و سایر دستگاه‌های مسوول تلاش بیشتری در زمینه رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از سد معبر و مقابله با تهدیدکنندگان امنیت و آسایش عمومی داشته باشد.

رحمتی با اشاره به اینکه زد و خوردهایی که گاهی اوقات به شکل جهت دار در فضای مجازی منتشر می شود، در شأن شهر ما نیست، یادآوری کرد: باید از شیوه های اقناعی در این زمینه استفاده کرد.

وی خواستار جداسازی مشاغل مزاحم و کاربری‌های جاذب سفر از نقاط شلوغ شهر تبریز شد و اضافه کرد: شهرداری تبریز باید به وظایف قانونی خود در ارتباط با سامان‌دهی و انتقال مشاغل مزاحم شهری عمل کند.

رحمتی بر لزوم برخورد دقیق و شدید با متخلفان رانندگی در سطح تبریز تاکید و افزود: فرهنگ سازی و آموزش و همچنین حمایت اعتباری و تجهیزاتی از پلیس، می تواند نقش موثری در تشدید کنترل‌های ترافیکی و به تبع آن، کاهش تخلفات و جرایم رانندگی داشته باشد.

وی با بیان اینکه سامان‌دهی هرچه بیشتر وضعیت ترافیکی در استان، نیازمند توجه بیشتر به تحلیل های کارشناسی و تخصصی است، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه ملی و رسانه‌های استان برای آموزش‌های ترافیکی و حقوق شهروندی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری