راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است 


راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است 

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با بیان اینکه راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است، گفت: تجمع در مقابل ستادهای انتخاباتی نیز نیاز به مجوز دارد و هر گونه تجمع در فضاهای بسته در ستادها ممنوع است. 

غفور قاسم پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: دستور العمل تبلیغات انتخابات به فرمانداری ها ابلاغ نشده، اما راه اندازی کارناوال ها و کاروان های تبلیغاتی ممنوع و تجمع در فضاهای بسته در ستادها نیز منع داشته و نقض قوانین و پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا به شمار می رود.

وی اضافه کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت به ازای هر یک نفر، هشت متربع فضا در نظر گرفته شده و حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت مکان ها باید مورد استفاده قرار گیرد.

قاسم پور عنوان کرد: همچنین در فضاهای باز مانند استادیوم ها و سالن های ورزشی روباز و فضای باز مراکز آموزش عالی و مدارس، این امکان وجود دارد که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک، نامزدهای انتخاباتی بتوانند سخنرانی های خود را برگزار کنند.

وی با بیان اینکه جزئیات نحوه استفاده از اماکن مذکور و منع تبلیغات در شرایط کرونایی طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد؛ گفت: در تبلیغات نامزدها، اصل بر تبلیغات سالم با اولویت حفظ سلامتی مردم و تجمع های حداقلی درنظر گرفته شده و هرگونه تجمع در فضاهای بسته مانند مساجد، سالن های اجتماع، مساجد، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی سربسته، ممنوع است.

فرماندار کرج با بیان اینکه بایستی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم و همین گونه نیز خواهد شد خاطر نشان کرد: مردم مومن و انقلابی ما انتخاباتی باشکوهی را در روز جمعه ۲۸ خردادماه رقم خواهند زد، در این بین انتخابات باید هرچه شفاف تر، امن تر و باشکوه تر برگزار شده و در برابر چشمان دشمنان انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

وی تعامل و اعتماد بین دستگاه ها را عاملی برای تسهیل برگزاری انتخابات دانست و گفت: به بهترین شکل با رعایت امانتداری انتخابات را برگزار کنیم .

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد ماه برگزار می شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مادرِ «علی‌ اصغر» دیگر پسر ندارد...