رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تنکابن معرفی شد


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تنکابن معرفی شد

با حضور مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عبدالرضا سنگاری در این مراسم بر ادامه اقدامات مؤثر در حوزه احیاء منابع طبیعی تأکید کرد و اظهار داشت: منابع طبیعی یک کار حاکمیتی است و کار حاکمیتی دغدغه خاص خودش دارد و حفاظت از جنگلهای هیرکانی باید دغدغه و وظیفه همه دستگاه‌های حاکمیتی و مردم باشد

وی با بیان اینکه اهمیت عرصه های منابع طبیعی به ویژه عرصه های جنگلی و مرتعی بر هیچ کس پوشیده نیست ادامه داد: حفاظت از عرصه های منابع طبیعی وظیفه یک شخص یا گروه خاص نیست بلکه آحاد مردم جامعه به ویژه افرادی که به صورت مستقیم با این عرصه ها در ارتباط هستند می بایست در این خصوص همکاری کنند.

مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر تصریح کرد: مهمترین اولویت ما حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی است و در این راستا بزرگترین سرمایه ما در حفاظت از این عرصه ها مردم هستند.

وی بر ادامه اقدامات کنترلی و حفاظتی در غرب استان مازندران تأکید کرد و افزود: با توجه به افزایش زمین و نگاه سودجویان به اراضی ملی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی دو چندان شده که در این زمینه همراهی دستگاه قضایی و عموم مردم می‌تواند به ثمربخشی آن کمک کند.

سنگاری در ادامه با تأکید بر تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی تصریح کرد: اولین اداره کلی که کار تثبیت اراضی ملی را تواما در راستای طرح کاداستر جنگل، مرتع و ساحلی را انجام داده است که منجر به صدور اولین سند تک برگ در کشور شد.

وی با اشاره به فعالیت ها و دستاوردهای اداره کل گفت: در تمام پروژه ها مخصوصاً پروژه آبخیزداری پیشرو هستیم و در سالهای 1398و 1399 اداره کل برتر استان و کشور بودیم که این عملکرد حاصل زحمات تک‌ تک همه همکاران از صف تا ستاد هستیم

مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر با گرامیداشت فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: تقارن پیروزی مقاومت در فلسطین با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر را به فال نیک می‌گیریم و این نشان دهنده الگوگیری ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی همچنین با گرامیداشت ایام 14 و 15 خرداد ماه گفت: حماسه بزرگی در 28 خرداد در پیش رو داریم که با مشارکت بالای مردم در پای صندوق ها، آینده کشور را تضمین خواهد کرد و هرچه انتخابات با اقبال عمومی بیشتری از سوی مردم همراه شود، اثرات و منافعش برای کشور و ملت بیشتر می‌شود.

به گزارش موج مازندران؛ در این مراسم بهروز حیدری به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن منصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟