«دیوید برنیاع» رئیس سازمان موساد شد


«دیوید برنیاع» رئیس سازمان موساد شد

شفقنا- «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تعیین «دیوید برنیاع» به عنوان رئیس سازمان جاسوسی موساد به جای «یوسی کوهن» خبر داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از عرب48، «برنیاع» از سال 2019 جانشین یوسی کوهن بود و تا امروز با نام مستعار «دِ- دالیت» شناخته می‌شد. نتانیاهو در دسامبر سال گذشته از تصمیم خود برای تعیین وی […]

«دیوید برنیاع» رئیس سازمان موساد شد«دیوید برنیاع» رئیس سازمان موساد شد

شفقنا- «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تعیین «دیوید برنیاع» به عنوان رئیس سازمان جاسوسی موساد به جای «یوسی کوهن» خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از عرب۴۸، «برنیاع» از سال ۲۰۱۹ جانشین یوسی کوهن بود و تا امروز با نام مستعار «دِ- دالیت» شناخته می‌شد. نتانیاهو در دسامبر سال گذشته از تصمیم خود برای تعیین وی به عنوان رئیس موساد خبر داده و گفته بود که وی از افسران رده‌بالای موساد است و موفقیت‌ها و تجربه زیادی دارد.

برنیاع سابقه حضور در یگان کماندوی اسرائیل به نام «بخش سری ستاد مشترک» دارد و همچنین چندین مسئولیت در این سازمان بر عهده داشته است.

نتانیاهو امروز در مراسم «جایزه نخست‌وزیری» ضمن اهدای این جایزه به برنیاع، گفت که وظیفه همه ارکان اسرائیل ممانعت از دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

این خبر را در عرب۴۸ ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نماینده دائم ایران در سازمان ملل: در مناقشه اوکراین همچنان بی‌طرف هستیم