توقف تیم ملی عراق مقابل تاجیکستان


ملی پوشان فوتبال عراق در دیداری دوستانه مقابل تاجیکستان متوقف شدند.

توقف تیم ملی عراق مقابل تاجیکستان
ملی پوشان فوتبال عراق در دیداری دوستانه مقابل تاجیکستان متوقف شدند.

تیم ملی فوتبال عراق که یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر است، از ساعت ۲۱ دوشنبه شب در ورزشگاه الفیحاء بصره مسابقه‌ای تدارکاتی مقابل تیم ملی تاجیکستان برگزار کرد.

عراقی‌ها که در چهار ماه اخیر سه بازی تدارکاتی برگزار کرده و در این مدت یک تساوی برابر امارات و دو برد مقابل کویت و ازبکستان داشتند، به روند شکست‌ناپذیری خود قبل از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ادامه دادند و به تساوی مقابل تاجیکستان رسیدند.

توقف تیم ملی عراق مقابل تاجیکستان


این صحنه مشکوک به پنالتی در دقیقه ۴۸ اتفاق افتاد که داور اعتقادی به گرفتن خطا به سود عراق نداشت

تیم ملی عراق در دیداری که ۹ بازیکن ملی پوش الشرطه را در اختیار نداشت و البته از نفراتی مثل بشار رسن و طارق همام در ترکیب خود بهره می‌برد، به تساوی بدون گل خانگی مقابل تاجیکستان رضایت داد که البته در لحظات ابتدایی نیمه دوم یک خطای مشکوک به پنالتی برای آنها گرفته نشد.

بشار رسن، مصطفی محمد و حسین علی، سه بازیکن عراق بودند که در دیدار با تاجیکستان نمایش بهتری از سایر ملی پوشان این کشور داشتند و آمادگی خود را در این مسابقه تدارکاتی نشان دادند.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال عراق شنبه شب هفته آینده(هشتم خردادماه) نیز آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از رقابت‌های انتخابی جام جهانی را مقابل تیم نپال برگزار می‌کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاریخ‌سازی کردیم و فوق‌العاده بودیم؛/ مهران احمدی: رتبه ملوان دیگر تکرار نمی‌شود