تیم فوتسال مشیر دالکی بوشهر برای صعود به لیگ دسته یک کشور مصمم است


تیم فوتسال مشیر دالکی بوشهر برای صعود به لیگ دسته یک کشور مصمم است

بوشهر- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال مشیر دالکی استان بوشهر گفت: این تیم مصمم به صعود به لیگ دسته یک فوتسال کشور است که به طور قطع با حمایت بیشتر مسئولان این مهم قابل تحقق است.

ابراهیم علیپور روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تا ۲۰ روز آینده دور نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور برای صعود به لیگ یک با حضور ۱۶ تیم و در قالب چهار گروه چهارتیمی برگزار می‌‏شود.

وی بیان کرد: تیم مشیر که از جمع ۵۶ تیم مرحله مقدماتی به جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی راه پیدا کرده است، از شایستگی لازم برای صعود مقتدرانه به لیگ دسته یک برخوردار است.

علیپور اظهار داشت: تیم مشیر دالکی با بازیکنانی بومی که عمده آنها نیز از شهرستان دشتستان هستند مهیا است تا بتواند با افتخار آفرینی زمینه ساز حضور به عنوان نماینده استان بوشهر در لیگ یک دو فوتسال کشور باشد.

وی افزود: این تیم مشتکل از بازیکنانی از لیگ استان است که با وجود نداشتن سابقه حضور در بازی‌‎های مهم برای صعود بسیار با انگیزه و مصمم هستند.

علیپور اظهار داشت: تیم مشیر برای میزبانی مرحله نهایی در برازجان نیز اعلام آمادگی کرده است که انتظار می‎‌رود با تحقق این مهم شرایط برای صعود تیم بیش از پیش مهیا شود.

وی افزود: برای مرحله پایانی وحید درگویی به دلیل پارگی رباط و در نخستین بازی نیز آیت کیانی و سرمربی تیم به دلیل محرومیت قادر به همراهی مشیر دالکی نیستند.

علیپور یادآور شد: با وجود شرایط کرونایی هواداران تیم مشیر دالکی بر بستر فضای مجازی حمایت موثر و چشمگیری از این تیم دارند که امیدواریم با همت بازیکنان مزد حمایت بی دریغ آنها با صعودی شیرین به لیگ دسته یک داده شود.

وی افزود: تیم مشیر دالکی از مدیرعامل جوان و با درایت بهره می‎‌برد که این یک ظرفیت ارزشمند برای تداوم موفقیت تیم مشیر به شمار می‌رود.

شهر دالکی از توابع شهرستان دشتستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان